Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke fått bilen min på veien enda i år. men legger ut et bilde av bilen med sommerfelgene fra i fjor likevel jeg. blir jo helt lik i år som i fjor så blir ikke store forskjellen. hehe

fmv8z5506sd72z3m7xwj.jpg

Skrevet

Masse fine felger her. Saltkjelen og E.H.D. sine biler er jo omtrent perfekte!

Men siden det var felgtråd får jeg vel bidra med et lite av min også :)

(Forøvrig 8,5x19" og 9,5x19" Beyern Multi)

_MG_0022.jpg

Skrevet

Var jo endel gromme sommerfelger her ja :) La om på Mandag jeg, så får vel legge ut ett bilde av vogna med sommersko på jeg også..

Er 8,5x18" med 225/40-18 dekk

4ci8ktbkrn0ofsvmogch.jpg

Skrevet

La om for en måned siden ca, felgene er midlertidig, regner med å kjøpe nye i løpet av sommeren hvis lommeboka tillater det etter ombygging til M3:)

p6ne6z01lm6ufj8fhkfy.jpg

Skrevet

Takk for det, zHK, -Lasse- og Søreng.. :)

Må si at alt det andre her inne også er griselekkert. Skulle gjerne hatt et par av bilene som vises her.. :D

Saltkjelen: PENT! Lett at jeg skal holde utkikk i Lillestrøm :-)

Bilen befinner seg i Lillestrøm til daglig. Så det er bare å blinke om du tilfeldighvis skulle se den bevege seg.. :D

Skrevet

Eg misunne dåkke eg... Ser jo ut som alle drite penger her... Masse rått! Eg e ennå på leit ette noe billigt noe med kant som passe lommabokå mi eg... :( (snufs)

Skrevet

Prioriteringer er stikkordet 8)

Som et eksempel, som noen som har snakket om før, istedenfor for å bruke 2000 i mnd på å gå ut i helgene kan du bruke de på bilen... 2mnd = 4000 = ny fanger, eller speil, eller sideskjørt.. Ja, du ser vel poenget..

Så jeg prioriterer heller å være sosial på kveldene i ukedagene og helgene uten nødvendigvis å gå på byen, enn å bruke masse penger i helgene. Så derfor mener jeg at du må bare prioritere riktig :)

Skrevet

Mye fint her ja!

Begynner å bli vanskelig å la være å legge om nå, men må prøve å holde ut en uke til siden jeg skal på hytta neste helg... ;) Da skal det komme bilder fra meg også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...