HappyHenke Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 La om for noen uker siden. Har vært variabelt vær, men nå ser det ut som våren endelig er kommet til bergen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Har kun sommerdekk Må si den cabben gror på meg Perfekt senk! Ta taket ned og gjør til en liten photoshoot.. Fikk mine på sist helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Har ikke fått bilen min på veien enda i år. men legger ut et bilde av bilen med sommerfelgene fra i fjor likevel jeg. blir jo helt lik i år som i fjor så blir ikke store forskjellen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Masse fine felger her. Saltkjelen og E.H.D. sine biler er jo omtrent perfekte! Men siden det var felgtråd får jeg vel bidra med et lite av min også (Forøvrig 8,5x19" og 9,5x19" Beyern Multi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Var jo endel gromme sommerfelger her ja La om på Mandag jeg, så får vel legge ut ett bilde av vogna med sommersko på jeg også.. Er 8,5x18" med 225/40-18 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Her er min med sommersko på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 En drøy mnd siden jeg la om nå men slenger opp et bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 La om for en måned siden ca, felgene er midlertidig, regner med å kjøpe nye i løpet av sommeren hvis lommeboka tillater det etter ombygging til M3:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Takk for det, zHK, -Lasse- og Søreng.. Må si at alt det andre her inne også er griselekkert. Skulle gjerne hatt et par av bilene som vises her.. Saltkjelen: PENT! Lett at jeg skal holde utkikk i Lillestrøm Bilen befinner seg i Lillestrøm til daglig. Så det er bare å blinke om du tilfeldighvis skulle se den bevege seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Jeg venter bare på gummi til mine felger, skal sitte på en E30 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Eg misunne dåkke eg... Ser jo ut som alle drite penger her... Masse rått! Eg e ennå på leit ette noe billigt noe med kant som passe lommabokå mi eg... (snufs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Prioriteringer er stikkordet Som et eksempel, som noen som har snakket om før, istedenfor for å bruke 2000 i mnd på å gå ut i helgene kan du bruke de på bilen... 2mnd = 4000 = ny fanger, eller speil, eller sideskjørt.. Ja, du ser vel poenget.. Så jeg prioriterer heller å være sosial på kveldene i ukedagene og helgene uten nødvendigvis å gå på byen, enn å bruke masse penger i helgene. Så derfor mener jeg at du må bare prioritere riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Mye fint her ja! Begynner å bli vanskelig å la være å legge om nå, men må prøve å holde ut en uke til siden jeg skal på hytta neste helg... Da skal det komme bilder fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Helt enig med Søreng der. Det handler kunn om prioriteringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå