Hansh Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Da er vi enig i noe Bra det er et par av oss her!
Saltkjelen Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Ja, bare skru opp dieselprisen noe voldsomt og sett masse avgifter på det. SÅ skal vi se hvordan lastebilnorge reagerer. Det kommer til å bli bom stopp og det kan jeg garantere. Hvordan vil det være for busser? En bussbillett må jo naturlighvis gå opp og da ville hvertfall jeg ha valgt bil. Bussene er jo allerede altfor dyre som de er.. Heia Norge, dette skal bli en spennende kamp..!
klebefix Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 bussselskapet her fekk 6 mill i økte drivstoffutgifter når diesel prisen gjekk opp,desse pengane må dei ta inn igjen med økte billettpriser.. Det er rød/grønn satsing på kollektiv trafikken alle bussselskap,lastebiler,taxier burde stoppet i 24 timer i protest.. mot elendig avgiftspolitikk å hårreisande vegpolitikk..
Saltkjelen Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Nettopp.. Etter min mening skulle det ha vært total stopp slik at de som styrer dette landet hadde skjønt alvoret av dette. Stopper lastebilene/bussene stopper også Norge. Da tar det ikke lange tiden før de øvre maktene begynner å svette og må derfor gjøre noe umiddelbart.. Synd at det er hele Norge som eventuelt må lide for det, men er det det som må til, kjør i vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå