[space] Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=32252&tid= Spennende det siste bildet der. Ser ut som den skarpe kanten ned fra A-stolpen er fjernet. Hekken ser også noe nedtonet ut. Tror denne kommer til å bli lekker! (Nå er jeg også fan av dagens Z4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huseby Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Skikkelig lekker den der ja Blir litt rar i hodet av å stirre på den lakken bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 dette er en lakk du skal stirre lenge på, så begynner du å se ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Personlig tror jeg ikke at dette er oppfølgeren til Z4, denne kom jo i 03, så hvis BMW vanlige "standard" følges, skal ikke en ny Z4 komme før i 2010, altså det vanlige 7 år sykluset. Tror heller det er Z2, en mindre roadster som er bygger på 1 serie str. Z4 linjene tror jeg bare er skapt for å forvirre, vet jeg leste noe om det et sted faktisk. Så dagens Z4 bør bli litt større, og den kommende Z2 bør bli omtrent på Z3 str, og kommer med I4 motorer, og men litt mer humane priser får vi håpe på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Jeg har troen på dette. Dagens Z4 er allerede en svært vellykked og elegant bilmodell. Utifra spionbildene ser det ut til at neste generasjon får svært mange likheter fra dagens, noe som også spionbildene bærer preg av. Bilen blir også mye mer elegant med taket oppe enn dagens. I tillegg ser det ut til at hekken vil bli mye mer tonet ned enn dagens. Enkelte av spionbildene er ganske avslørende mht. hvordan linjene blir... Det vil dere legge merke til godt på disse bildene.. http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=134665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Hmm. Z4 er interessant, men ikke bra hvis den blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Utifra disse bildene, ser dette meget bra ut . Og må si at denne måten å maskere, ser bedre ut enn den "vanlige" . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Personlig tror jeg ikke at dette er oppfølgeren til Z4, denne kom jo i 03, så hvis BMW vanlige "standard" følges, skal ikke en ny Z4 komme før i 2010, altså det vanlige 7 år sykluset.Tror heller det er Z2, en mindre roadster som er bygger på 1 serie str. Z4 linjene tror jeg bare er skapt for å forvirre, vet jeg leste noe om det et sted faktisk. Så dagens Z4 bør bli litt større, og den kommende Z2 bør bli omtrent på Z3 str, og kommer med I4 motorer, og men litt mer humane priser får vi håpe på! Det skal komm en ny z4 i løpet av kort tid er det vi har hørt så den er klar for utskiftning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Er ikke noe særlig glad i de forige Z modellene, mn den der så jo tøff ut Ser ut som den kommer med fast tak også? Slik som på 3 seriern, med andre ord teltduk er helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Personlig tror jeg ikke at dette er oppfølgeren til Z4, denne kom jo i 03, så hvis BMW vanlige "standard" følges, skal ikke en ny Z4 komme før i 2010, altså det vanlige 7 år sykluset.Tror heller det er Z2, en mindre roadster som er bygger på 1 serie str. Z4 linjene tror jeg bare er skapt for å forvirre, vet jeg leste noe om det et sted faktisk. Så dagens Z4 bør bli litt større, og den kommende Z2 bør bli omtrent på Z3 str, og kommer med I4 motorer, og men litt mer humane priser får vi håpe på! Synes dette hørtes sannsynlig ut utfra bildene. Håper ihvertfall ikke en evt. ny Z4 ikke blir noe annet enn en kjedelig utgave av dagens design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Det skal komme en ny z4 i løpet av kort tid er det vi har hørt så den er klar for utskiftning Wow, da fikk den et kort liv hvertfall, for den som er avbildet her ser jo unektelig ganske ferdig ut, det betyr at den antakeligvis kommer som en 09 model, så nåværende Z4 fikk "kun" fikk 6 års livsløp, det er rimelig kort. Blir spennende å se hva de klarer å få til med den nye her da, virker jo langt fra utdatert den nåværende modellen liksom. Btw, hørt noe om Z2 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå