Gå til innhold

Hvilken er penest\råest av E30 eller E60? :)  

93 stemmer

1. 1. Hvilken er penest\\råest av E30 eller E60? :)

• E30
      66
    • E60
      29

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  bmwR_ skrev:
kompisen det er vel meg:) har en bmw 525ia 2004 modell, men dette gjekk vel ut på hvilken bil er best/penest og best komfort. har ikke fått i noen bilder enda, men dette blir snart.

Gjekk da ikke ut på komfort da mene :)

Det gjekk ut på ka så va finast å råast :P

Skrevet
  bmwR_ skrev:
kompisen det er vel meg:) har en bmw 525ia 2004 modell, men dette gjekk vel ut på hvilken bil er best/penest og best komfort. har ikke fått i noen bilder enda, men dette blir snart.

haha...og du har en e30 å prøver å overbevise han om at din bil er den mest komfortable? :lol:

MEN, man kan da ikke sammenligne disse to bilene.. Er vel ikke så mange som vurderer dem mot hverandre ved f.eks et kjøp...

En orginal e30 er vel mindre pen, men en orginal e60 syntes jeg egentlig er mindre pen den også. Men er jo i en helt annen klasse. Setene i en ny E60 koster sikkert mer enn en pen e30 325... :P

Skrevet
  Superbeetle skrev:
  bmwR_ skrev:

haha...og du har en e30 å prøver å overbevise han om at din bil er den mest komfortable? :lol:

MEN, man kan da ikke sammenligne disse to bilene.. Er vel ikke så mange som vurderer dem mot hverandre ved f.eks et kjøp...

En orginal e30 er vel mindre pen, men en orginal e60 syntes jeg egentlig er mindre pen den også. Men er jo i en helt annen klasse. Setene i en ny E60 koster sikkert mer enn en pen e30 325... :P

Er ikke det jeg skal fram til, det jeg ikke var enig om var att e60en ikke er penere en en stylet og gjennomført e30 :)

Klart har E60 bedre komfor og koster mye mere, men jeg mener den ikke er så fin som en fin e30 da med andre ord :)

Men for all del E60 er bedre og har mere komfor men så koster den jo 450 000 mere en en bra E30 :)

Skrevet
  SuperGaute skrev:
Og den råeste bilen er uten tvil M5'en! 8)

Kan vere enig i det, men bare pga motor og understell :) Men E30 M3 er penere :) og E90 M3 er penest og like rå som M5 om ikke råere :)

Skrevet

noen som har en e60 her? lurer på om noen vet om at det blinker en lampe på kjørelysbryteren hele tiden, denne er meget iriterende. hva er denne til? den blinker grønt under kjøring noen ganger.

Skrevet
  bård skrev:
Du kan jo ikke sammenligne de to modellene på et generellt grunnlag, blir jo helt feil, skiller 20 år på de. Kompisen din kan mene e60 og du e30 og det er vel ingen av dere som tar feil:) Begge er tøffe biler.. Vet hvem jeg liker best:)

Ja... her kan man iallfall helt klart si at det er selve spørsmålet som er feil... iom. at svaret vil alltid være riktig... :lol:

Skrevet
  bmwR_ skrev:
noen som har en e60 her? lurer på om noen vet om at det blinker en lampe på kjørelysbryteren hele tiden, denne er meget iriterende. hva er denne til? den blinker grønt under kjøring noen ganger.

Min blinker ikke, den lyser konstant.. Det gjorde den også på min tidligere E60.

Skrevet
  Bimmer1987 skrev:
Er ikke det jeg skal fram til, det jeg ikke var enig om var att e60en ikke er penere en en stylet og gjennomført e30 :)

Ehm.. Få en stylet og gjennomført E60/E61, så er jo den flere lysår foran igjen.. Ikke sammenlikn en original E60/E61 mot en stylet og gjennomført E30.. :roll:

Skrevet

Om man ser på de to helt orginal så er E60 den peneste, men E30 er en tøffere bil med et sintere utseende. På komfort er det vel på hårstrået at E60 vinner:D:D neida, bare dumt å sammenligne komfort mellom 5 og 3 serie generelt.

Skrevet

E30 sintere???? Hva er sintere enn en E60? Her er et bilde av E60'en min da den enda var helt original, med originale felger!

4a9g2s7rko1bo9hce2cm.jpg

Før jeg kjøpte BMW husker jeg det nesten var ubehagelig å få en E60/61 bak meg. Og da viste jeg at en sånn må jeg ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...