awt Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Ikke så veldig bra kvalitet på disse bildene, men regner med folk ser hva det er. Bildene er lagt ut via Facebook, derfor er de så små. På ferjen mellom Stord og Halhjem: En liten tur innom Ferdinand Motor før treffet: Tøft skilt: Selve treffet: Vakkert: Hyundai Accent cabriolet: Handicap-Supra. Litt gøy å se at slike ting ikke er til hinder for noen: Nedi sentrum traff vi på denne: Og disse stod i en VAG-butikk litt utenfor sentrum (kanskje som å banne i kirka, men legger de med likevel): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Her var det litt av vært , A-Å Fine bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Takk for bildene, kunne ikke være der i dag så dette var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Mange bra bilder her:) Var bra oppmøte iår også..! Du har btw ikke fått med deg de to e30 m3'ene som var der. Larsen-racing sin pluss "jesusbilen" som en bekjent eier.. Må også kommentere denne litt.. Denne ser opprinnelig ut slik som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Der var det mye interessant.. Noen som ikke passa helt inn, som feks den passaten en gammel golf til 10000 ser bedre ut enn det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Rosa panser med "play boy" bunny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 jesusbilen, det er den alle har hørt om men ingen sett? Mye bra der idag, var visstnok rekord med 900 og noen utstilte biler. Synd regnet kom mot slutten og skremte vekk ganske mange. Jeg rakk desverre heller ikke cruisingen med bmw klubben etterpå, noen som var med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Superbeetle: Den grå tror eg ikke er org.m3 Har i hvertfall en 2.5 turbo stående i, du fikk kanskje med deg kjøringen til eieren ute i veien, fy fan han kan kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Mye forskjellig her ja. Men lite BMW !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Orginal m3 bygd om til 2.7 turbo så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Er det det som er "jesusbilen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Nei er vel ingen org m3. Er godkjent ombygget til M20b27 turbo iallefall Fikk ikke sett noe kjøring idag, men har en viss anelse Han pleier ikke å være så rolig på gassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Mye bra bilder! Men savner bilder av M3'ene og 325-turboen i maurituz-blå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Ser at du fikk med deg bilde av min bil. E-60 med mørke lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Hmmm... På ferja så tok AWT bilder av alle utenom min... Tok bilde av golfen, den shabby amcaren som sto rett forran meg, den røde NSXen som stå på venstre side og den sorte E46en som sto bak meg.. Snodig.. Det var mye feite BMWer den dagen, var stor fornøyd med treffet i år. MYE folk og mye biler. Den der "jesus" E30en hadde ingenting der å gjøre. Bilen så rett og slett helt for jævlig ut over alt. At han ikke skjemst forstår ikke jeg!! Men det er ikke noe orginal E30M3, chassi nr startet på WBAAA og det sto ikke BMW Motorsport på venstre dempertårn. btw. noen som fikk med seg når jeg kjørte fra treffet ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå