awt Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Mnja, akkurat denne bilen er fra 1976. WAZ produserer vel forøvrig Lada, men det er likevel noe litt annet jeg er ute etter. Var litt spesielt samarbeid på akkurat denne bilen.
TheEspenK Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Litt tipping herfra igjen.... Avtovaz eller Zhiguli...????
awt Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Beklager. Jeg var gjerne litt uklar i forrige innlegg, men det er forsåvidt en WAZ, eller Lada om du vil. Det er bare det at det ikke er nok.
TheEspenK Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Beklager.Jeg var gjerne litt uklar i forrige innlegg, men det er forsåvidt en WAZ, eller Lada om du vil. Det er bare det at det ikke er nok. Jeg blir med på den men jeg står fast Kan det være første utgaven av RiegerStyling til Lada
Uvdøling Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 var det noe samarbeid med porsche på denne bilen?
ls44mm Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 ваз 2103 eller vaz-2103 på godt norsk. Porsche foreslo sammarbeid/design; bilen ble levert helt strippa for krom, men ble ikke godtatt av russere.
ls44mm Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Jøss, spennende info. Fant bitte litt på russisk wiki... Hva med det?
Fredrik Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Stemmer godt det. Litt mer info her. Såvidt jeg husker var Porsche også involvert i en annen bilprodusent bak jernteppet... nemlig Skoda (altså før VAG kom på banen). Skoda Favorit hadde en motor som delvis var en Porsche konstruksjon. En litt artig sak med Skoda Favorit er designet før og etter VAG´s overtagelse av selskapet. Prefacelift modellen har Skoda emblemet montert til siden for midten av bilen. Dette ble hurtig endret når tyskerne kom på banen... ordnung muss sein...
ls44mm Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Jøss, spennende info. Fant bitte litt på russisk wiki...Hva med det? Ingen som drar denna?
TheEspenK Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Dette ble hurtig endret når tyskerne kom på banen... ordnung muss sein... Artige detaljer................Tyskerne kan det! Men ls44mm, hva er det med disse små? Fant du ingen normale biler? Er helt satt ut av de siste gåter
ls44mm Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Den er helt normal den da I øst europa hehe Sånn, da har dere fått en liten hint... gg google
Tom K Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 kan det være en Jugo av noe slag ? eller en Zastava?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå