fish Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Kansje denne skulle ha vært på tulletråden, men det kan jo hende at det en irriterer seg over har en annen en løsning på, og da er det jo relevant "annet bil og motorprat". Det som irriterer meg mest med min bil er dekkene. Kjøpte nye dekk i fjor, og de har så brede spor/mønster at når jeg kjører på grusvei så setter småstein seg fast i dekkene og lager en sånn "klakk klakk lyd" når jeg kommer på asfalt. Utrolig irriterende. Må stoppe bilen og ut for å pelle småstein ut av dekkene. Noen kjærringråd på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 At det lukter tåfis av klimaanlegget til tider..samt at setet knirker..clutchen knirker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 At den blir så fort skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 at den ikke har noe motor som virker:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 E30 M3n : At jeg ikke har noe motor i bilen nå om dagen E28 525n: at den lekker servo olje for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 At det er en Ford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Det som irriterer meg mest er det faktum at bilen min høres ut som den har kompressor til motor og drivverk blir driftsvarmt. En veldig av og på lyd på bestemte hastigheter og turtall. Spesielt ille var det i vinter, da det tok lang tid før bilen ble varm. Les: Hvin fra girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Vel, dette var da noe. Noen "kjærringråd" her da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Lager-pipelyden som er i ventilasjonsvifta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 At dødgangen i rattet ødelegger for en ellers flott kjøretur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Lager-pipelyden som er i ventilasjonsvifta! +1 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Clutchvandring og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Teknisk: Div. foringer i understelet blir hurtig slitt. Praktisk: Marginalt større bakseteplass hadde vært en klar fordel. Økonomisk: Vår 2003 E46 318d Touring kan knapt bli mer økonomisk enn den er, men verditapet svir når man vurderer en ny BMW. Sosialt: Manglende status idag tiltross for en nypris på over 400000 Kroner for knapt fem år siden. Design: E46 Touring er en mer elegant bil enn E91, men den er dessverre ikke en ny modell. Komfort: 205/55-16 felger/dekk er et perfekt kompromis på norske veier, men en oppsetning 19" felger/dekk ser naturligvis mye bedre ut. Ytelse: 115 dieselhestekrefter er 115 dieselhestekrefter... en 330i er nirvana i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Lite NM, knirking i setet og dirring i taket (cab'en) på motorveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Knirkelyder fra setet, og noen knirkelyder fra foran i dashbordet en plass. Og at dekkene slites ut litt for fort. Og at den har begynt å fuske, og jeg ikke finner ut hva det er for noe. Og at når jeg har vifta på mer enn første hakket, så piper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå