Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med bilen din?

fish
 Share

Anbefalte innlegg

Kansje denne skulle ha vært på tulletråden, men det kan jo hende at det en irriterer seg over har en annen en løsning på, og da er det jo relevant "annet bil og motorprat". :?

Det som irriterer meg mest med min bil er dekkene. Kjøpte nye dekk i fjor, og de har så brede spor/mønster at når jeg kjører på grusvei så setter småstein seg fast i dekkene og lager en sånn "klakk klakk lyd" når jeg kommer på asfalt. Utrolig irriterende. Må stoppe bilen og ut for å pelle småstein ut av dekkene. :evil:

Noen kjærringråd på den?

z2w210qrsmk3qrzu9mia.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som irriterer meg mest er det faktum at bilen min høres ut som den har kompressor til motor og drivverk blir driftsvarmt. En veldig av og på lyd på bestemte hastigheter og turtall. Spesielt ille var det i vinter, da det tok lang tid før bilen ble varm.

Les: Hvin fra girkasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk: Div. foringer i understelet blir hurtig slitt.

Praktisk: Marginalt større bakseteplass hadde vært en klar fordel.

Økonomisk: Vår 2003 E46 318d Touring kan knapt bli mer økonomisk enn den er, men verditapet svir når man vurderer en ny BMW.

Sosialt: Manglende status idag tiltross for en nypris på over 400000 Kroner for knapt fem år siden.

Design: E46 Touring er en mer elegant bil enn E91, men den er dessverre ikke en ny modell.

Komfort: 205/55-16 felger/dekk er et perfekt kompromis på norske veier, men en oppsetning 19" felger/dekk ser naturligvis mye bedre ut.

Ytelse: 115 dieselhestekrefter er 115 dieselhestekrefter... en 330i er nirvana i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirkelyder fra setet, og noen knirkelyder fra foran i dashbordet en plass. Og at dekkene slites ut litt for fort. Og at den har begynt å fuske, og jeg ikke finner ut hva det er for noe. Og at når jeg har vifta på mer enn første hakket, så piper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...