Gå til innhold

Hvilken BMW er lik din personlighet?

fish
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, prøver meg på noe nytt her...

Samboeren min er nok en 3-serie preppet for DTM, STCC og lign. Hu går under navnet "øksa" på håndballbanen..

Selv anser jeg meg for å være en 5-serie diesel, eller kansje 3-serie diesel pga størrelsen min. Er passe rolig og bedagelig. Skal mye til for at jeg tenner på pluggene... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje tulletrådmateriale, men må nok bli en 316-automat :lol: Ting skjer, men det tar sin tid hehe

Tenkte på det, men synes "tulletrådmateriale" er litt defust. Her snakker vi om identitet.. :shock:

Må nok slenge automat på den dieselbørsa når jeg tenker meg om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, prøver meg på noe nytt her...

Samboeren min er nok en 3-serie preppet for DTM, STCC og lign. Hu går under navnet "øksa" på håndballbanen..

Selv anser jeg meg for å være en 5-serie diesel, eller kansje 3-serie diesel pga størrelsen min. Er passe rolig og bedagelig. Skal mye til for at jeg tenner på pluggene... :|

Og barna mine, de er noen små søte BMW Isetta'er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. intressang tråd;)

Litt splittet personlighet på meg da...

En 320 diesel stv type matt grå, til vanlig

Men skraper du i lakken kommer det fort fram en hissig m-tec1 e30, med brock b1 felger...;)

Ja... dette er faktisk en interessant tråd og jeg har nok også en litt splittet personlighet. Kan jeg velge BMW etter hjertet blir det en E9 3.0 CSi, men den modellen er dessverre dyr og relativt upraktisk. Ellers har jeg absolut sansen for E39... gjerne en Touring. På den annen side har vår nåværende E46 Touring tjent oss upåklagelig i over fire år... så kanskje er det den modellen som ligner mest på meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW M1, 3.0Csi eller 635Csi tenker jeg. Ikke det at jeg er noen villbasse, men er nok mere som en slik garrasjebil jeg også. Står godt lagret, men potent nok(I klassisk forstand) når jeg først triller ut av garrasjen. Da skal ting skje, og det skal være gjennomført :wink:

M6_Garage.jpg

Vet ikke helt om det er så veldig positivt akkurat, litt treg av meg :roll:

Fruen er 7serie Hydrogen. Ikke at hu er så veldig stor, men hu skal fraktes rundt omkring. Skal absolutt ikke kjøre selv, da tar a heller bussen :?

bmw-hydrogen-7-car.jpg

Barna er grei. Guttungen er M3 GTR. En sprellemann som virkelig har energi til å stå løpet ut. Hard å henge på med, også for de på hans egen alder. Aktiv i fritiden og har gjort hjemmeleksene sine :wink:

e46minicar-street-gtr-200100s.jpg

Jentungen er en Rosa Z4 Coupe. Tøff liten sak med en farge som folk lett undervurderer. Biter godt ifra seg tross liten av størrelse og lav alder. Men kan også kunsten å utnytte fargen sin når humøret tilsier dette 8)

Her var det ingen bilder å oppdrive [-o<:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...