fish Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Vel, prøver meg på noe nytt her... Samboeren min er nok en 3-serie preppet for DTM, STCC og lign. Hu går under navnet "øksa" på håndballbanen.. Selv anser jeg meg for å være en 5-serie diesel, eller kansje 3-serie diesel pga størrelsen min. Er passe rolig og bedagelig. Skal mye til for at jeg tenner på pluggene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Kanskje tulletrådmateriale, men må nok bli en 316-automat Ting skjer, men det tar sin tid hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Jeg for tida litt som min 520ia, slapp og rolig Men av og til kan jeg ta kickdown til førstegir.. Men jeg roer meg fort igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Kanskje tulletrådmateriale, men må nok bli en 316-automat Ting skjer, men det tar sin tid hehe Tenkte på det, men synes "tulletrådmateriale" er litt defust. Her snakker vi om identitet.. Må nok slenge automat på den dieselbørsa når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 hadde kanskje passet best å være en gammel e30 jeg... født på 80 tallet og full av faenskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 635 CSi Stor, pen og allerede 30 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Eg må nok være en 120d. Liten og passelig seig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Vel, prøver meg på noe nytt her...Samboeren min er nok en 3-serie preppet for DTM, STCC og lign. Hu går under navnet "øksa" på håndballbanen.. Selv anser jeg meg for å være en 5-serie diesel, eller kansje 3-serie diesel pga størrelsen min. Er passe rolig og bedagelig. Skal mye til for at jeg tenner på pluggene... Og barna mine, de er noen små søte BMW Isetta'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Hehe.. intressang tråd;) Litt splittet personlighet på meg da... En 320 diesel stv type matt grå, til vanlig Men skraper du i lakken kommer det fort fram en hissig m-tec1 e30, med brock b1 felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Hehe.. intressang tråd;)Litt splittet personlighet på meg da... En 320 diesel stv type matt grå, til vanlig Men skraper du i lakken kommer det fort fram en hissig m-tec1 e30, med brock b1 felger... Ja... dette er faktisk en interessant tråd og jeg har nok også en litt splittet personlighet. Kan jeg velge BMW etter hjertet blir det en E9 3.0 CSi, men den modellen er dessverre dyr og relativt upraktisk. Ellers har jeg absolut sansen for E39... gjerne en Touring. På den annen side har vår nåværende E46 Touring tjent oss upåklagelig i over fire år... så kanskje er det den modellen som ligner mest på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Må vel være en 135 eller noe, liten og full av energi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 av en eller annen grunn tenkte jeg straks på 850 csi hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 M3 rolig og avbalansert til vanlig, helt til gassen går i bånn, da tar de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 E39 M5? Ordentlig og diskret businessmann, men med temperament og mulighet for å ha det skikkelig gøy og drikke lake når anledningen byr seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 BMW M1, 3.0Csi eller 635Csi tenker jeg. Ikke det at jeg er noen villbasse, men er nok mere som en slik garrasjebil jeg også. Står godt lagret, men potent nok(I klassisk forstand) når jeg først triller ut av garrasjen. Da skal ting skje, og det skal være gjennomført Vet ikke helt om det er så veldig positivt akkurat, litt treg av meg Fruen er 7serie Hydrogen. Ikke at hu er så veldig stor, men hu skal fraktes rundt omkring. Skal absolutt ikke kjøre selv, da tar a heller bussen Barna er grei. Guttungen er M3 GTR. En sprellemann som virkelig har energi til å stå løpet ut. Hard å henge på med, også for de på hans egen alder. Aktiv i fritiden og har gjort hjemmeleksene sine Jentungen er en Rosa Z4 Coupe. Tøff liten sak med en farge som folk lett undervurderer. Biter godt ifra seg tross liten av størrelse og lav alder. Men kan også kunsten å utnytte fargen sin når humøret tilsier dette Her var det ingen bilder å oppdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå