Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var akkurat det jeg også skulle si. Jeg skulle kjøre foreldrene mine sin bil i går (Toyota Avensis), jeg holdt jo faenmeg på å kjøre i veggen for den glapp i en sving

Skrevet

Hvis lyden av en M52 er det beste, kan resten ikke være mye å skryte av! :roll::twisted:

Du sa jo selv at min låt bedre enn din, selv med Eisenmann ;)

Skrevet

Det beste med vår BMW er at den er et tilnærmet perfekt kompromis for skandinaviske forhold... nesten alt ved den er akkurat passe... økonomisk, hurtig, kraftig, sikkert, stort, morsomt etc. Jeg vet ikke om en ny BMW som tilbyr et tilsvarende kompromis uten at f.eks økonomidelen av kompromiset blir ødelagt. E91 318i/318d er imidlertid tett på å kunne tilby et like godt kompromis, men dessverre ikke helt... :roll:

Skrevet

Lyden av S38en, og den buldrende tomgangen.

Det tidløse designet, blåfargen og det fete skinninteriøret.

Skrevet
Du sa jo selv at min låt bedre enn din, selv med Eisenmann ;)

Er ikke lyd i min omtrent. Ble målt til 83db på rudskogen. En 82hk smart roadster målte 91db..

Din hadde jo en sinnsvak innsugslyd.

Skrevet

E30 325n : at den har vært så driftssikker, at den ser så "aggresiv" ut når man kjører med park å grøft ;) ikke minst at E30 er flotte biler :)

E30 M3`n: Utseendet selvfølgelig :) Breddingene er hel værst :D

og ikke minst at til og med folk godt oppe i åra stopper meg å forteller meg at de liker bilen å spør ut om den.

E91: Den liker jeg igrunn absolutt ALT med :D Helt sinnsykt god å kjøre. Å den ser ikke minst veldig bra ut, synes jeg da :D

Noe som gjelder for alle tre er potensialet 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...