Gå til innhold

S.Arnesen's e46 320ci... oppdatert 24 juni...

Anbefalte innlegg

Det ser skikkelig harry ut altså. Det skal ikke være et skilt der, jeg kan nevne femti ting som er mindre fjortis enn det... Den varianten jeg kjøpte hadde ferdig hull med propper (valgfritt ved bestilling mins jeg).

Klart du må bore i fangeren, men det kunne du jo tenkt på før du lakka da. Uansett så vil jo skiltet komme foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser skikkelig harry ut altså. Det skal ikke være et skilt der, jeg kan nevne femti ting som er mindre fjortis enn det... Den varianten jeg kjøpte hadde ferdig hull med propper (valgfritt ved bestilling mins jeg).

Klart du må bore i fangeren, men det kunne du jo tenkt på før du lakka da. Uansett så vil jo skiltet komme foran.

hehe...

Er ikke noe problem å borre i fangeren selvom den er lakkert, problemet er at jeg ikke vil borre i fangeren. Ser så mye penere ut uten den stygge ramma til skiltet. Helst skulle jeg ikke hatt noe skilt foran i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Ja få skiltet på plass! Jeg tok et par bilder først, uten skilt, så gikk jeg til med selvborrende skruer. Ble egentlig ikke så værst når det først kom på plass :)

Jeg tror de felgene med mørkt senter hadde vært fett på bilen din, men Hartgefelgene er jo aldri feil de heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":6in0i7t8]Hehe, Ja få skiltet på plass! Jeg tok et par bilder først, uten skilt, så gikk jeg til med selvborrende skruer. Ble egentlig ikke så værst når det først kom på plass :)

Jeg tror de felgene med mørkt senter hadde vært fett på bilen din, men Hartgefelgene er jo aldri feil de heller!

Skiltet skal snart på plass, må bare få fingern ut av øret og tilpasse skilt plata :)

Angående felg valg så ble det hartge felgene i år også. Er en "trygg" løsning det. Har veldig sansen for de også se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misuner deg frontfanger uten skrue-hull til skiltet, det har min og jeg skulle gjerne klart meg foruten.

mhm :) problemet er å finne en måte å feste skiltramma på uten å lage hull i fangeren... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misuner deg frontfanger uten skrue-hull til skiltet, det har min og jeg skulle gjerne klart meg foruten.

mhm :) problemet er å finne en måte å feste skiltramma på uten å lage hull i fangeren... :-k

Jernia har 3M Borrelåsteip :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borrelåsenteipen kommer i biter på 25x76 mm, og er som de fleste borrelåser. Men teipen bakpå er overraskende sterk!

hmmm. Er litt skeptisk til det med holdbarhet på det. Er rimelig hard luftmotstand så fort man lar nåla få strekke på bena...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. Er litt skeptisk til det med holdbarhet på det. Er rimelig hard luftmotstand så fort man lar nåla få strekke på bena...

Skjønner.. Uansett kan 3M Borrelås anbefales til det meste. Bruker den bl.a. til å feste forsterkeren min i bilen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...