larserso Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Er det flere enn meg som opplever forumet som veldig treigt om dagen? Har prøvd 4-5 forskjellige nettverk, både pc og mac og til ulike tider på døgnet. På det værste tar det kanskje ett minutt å åpne en del av diskusjonsforumet. Noen flere som opplever dette? Hva kan gjøres? Om en ny server er problemet så burde jo vi på forumet klare å skrape sammen til en ny en på dugnad f.eks. -LE
Morbus Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Har tatt opp dette tidligere.. Er faktisk slik at det begynner å bli litt i overkant irritabelt tregt her. Husker jeg rett så er det smått med minne på server, og denne serveren støtter kun en dyr type minne.
S.Arnesen Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 er ihvertfall en tråd om dette ja... er tatt opp forslag om hva som kan gjøres også, men i kjent stil så har det ikke blitt noe av...
SteffenM2 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Var det ikke slik at Gunnar drifter bimmers hjemme ifra? Og at han ikke har det beste nettet der?
StianA Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=60296 her er den gamle tråden.
ingard Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Ville ikke en 50-lapp hver kunne sponset en bedre server? Feks at det blir medlemskap for å bruke bimmers. 50 kroner året klarer alle bmw-eiere..
SirTommy Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 All ære til han som drifter sida, men det går faktisk veldig tregt til tider her. Jeg har et webhotel hos one.com som jeg nesten ikke bruker. Dersom det er mulig (jeg kan ikke stort om websider og div) så kan jeg nok dele den med bimmers.
Vegar br. Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 høres ut som en kjempeidè å spleise på server, hvis det er en mulighet!
larserso Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Jeg er gjerne med å spleiser en 50- eller 100-lapp for å få opp hastigheten Nå bruker jeg bimmers merkbart mindre pga. hastigheten. Og ja, absolutt all ære til Gunnar! Var ikke ment som noe kritikk på noen måte for han har virkelig skapt et utrolig bra forum
Rayen Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Går meget seint her ja..ofte om kveldene blir det til at eg ikke gidder og vente..så noe oppdatering hadde vert bra..fult med på den
D.C.V Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Trodde vi skulle få til en kronerullering her. Det står vel i en av de gamle trådene
larserso Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Nå har forumet vært bra et par dager og denne tråden døde ut også... Men, jeg er fortsatt med på kronerulling. Hva med om Gunnar setter opp et kontonummer så kan de av oss som ønsker det sette inn f.eks. 100,- ? Om noen ønsker så kan man jo f.eks. også lage en liste med link på framsida en stund med info om navn og kjøretøy eller noe på de som ønsket å bidra. Bare et forslag
ingard Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Det er fortsatt ektremt tregt. Jeg er med på kronerulling. Men jeg synes også medlemskap skal bli vurdert. Da sikres det litt inntekt hvert år. Kan ikke tro at reklamen her bidrar voldsomt mye.. Eller?
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jeg minnes at en av grunnene til f.eks. medlemskap, og generelt mottak av penger (og ikke donasjon av fysisk hardware), er at Gunnar da føler seg mye mer forpliktet til å drifte og vedlikeholde forumet enn idag. Altså, jeg sier selvsagt IKKE at det blir driftet dårlig nu. På ingen måte. Men jeg det kan bli et mer press på å bruke enda mer tid da. Dette er jo egentlig kun hobby, og hvis man samtidig har arbeid om dagen, og kanskje noe å gjøre noen kvelder i uken, så vil etterhvert + drift av dette, munne ut i mye arbeid for en stakkars kar ute Vestfolds skoger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå