Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt jeg. Synes den virka litt overamerikanisert eller hva jeg skal kalle det. Liker bedre formen på dagens 6-serie. Men spenstig kan jeg si meg enig i.

Skrevet

Den der skjønner jeg ikke helt :? Når fikk TT en slik bakende? TT ligner jo mer på ei boble.

Nja... det er vel å strekke TT´s design litt langt... :?

p558l3g50jscrzb5asdg.jpg

8sv56sm8gz7x7c5huni5.jpg

Skrevet

For lite fasong på taket, virker litt flatt og firkantet. Litt for lange og store nyrer også synes jeg. Men hekken var delikat da, men minner meg om tja Mitsubishi Eclipse?

Skrevet

Leste litt om den tidligere denne uken, Inspirert av Mercedes og Aston Martin.

Les mer og få en haug med bilder her:

http://seriouswheels.com/cars/2008/top- ... rkampf.htm

(from Mael Oberkampf) I had the idea to create my own car design to this specific car manufacturer. I tried to make a model which could be considered as the equivalent of the R8 from Audi : so my the M-ZERO is inspired by the common "M" series of BMW but also takes inspiration from Mercedes (backlights) and Aston Martin's cars like the DB9 (the global silhouette is definitely inspired by the DB9). But I also would like to keep the strong personality of BMW. So that concept car is an "synthesis" between the actual BMW design and a high performance car which could become the most powerful model of the BMW legacy.

Skrevet
Audi TT inspirert

Den der skjønner jeg ikke helt :? Når fikk TT en slik bakende? TT ligner jo mer på ei boble.

På første bildet, altså skrått forfra var det det første som slo meg.

Bakenden derimot er jeg enig i at ikke likner nevneverdig.

Første som slo meg når jeg så baken var Saab, men det har nok utelukkende noe med lysene å gjøre :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...