Gå til innhold

Skal jeg montere faceliftnyrer?  

58 stemmer

1. 1. Skal jeg montere faceliftnyrer?

• Ja
      21
    • Nei
      27
    • Er i tvil
      10

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Personlig synes jeg ikke faceliftnyrene er pene i det hele tatt. Ser skjevt og jalla ut fra noen vinkler. De du har er absolutt de penste.

Skrevet
stemte nei. Mine sorte nyrer er facelift-look til prefacelift front... Ser kurrant ut spør du meg

Har du bilder av det?

Skrevet
Skjønner ikke at folk sier nei. Er jo en stor oppgradering, da prefacelift ser veldig firkantet ut og utdatert.

Ja, men så er E36 en gammel, firkantet og utdatert bil. Problemet med facelift er at det ikke står i stil med resten av bilen. Ser som noen sa, ettermontert ut.

Skrevet
Skjønner ikke at folk sier nei. Er jo en stor oppgradering, da prefacelift ser veldig firkantet ut og utdatert.

Ja, men så er E36 en gammel, firkantet og utdatert bil. Problemet med facelift er at det ikke står i stil med resten av bilen. Ser som noen sa, ettermontert ut.

Lol.. Skulle til å skrive akkurat det samme :P

De gamle kler mye bedre bilen, da de er firkantet slik som E36 er..

nei fra meg..

Skrevet
jeg syns ikke du skal gjør det. ligner på en utvekst i fronten på bilen.

Både deg, og en del andre her:

Skulle nesten tro at dere tenker på billig greier som ikke ser 99,9% ekte ut?

Dvs, mener dere at det ser såpass stygt/attpåkladd ut på biler som har dette originalt? :? :?

Gamle nyrer på en E36, ser i mine øyne, HELT på jordet ut. Det ser sååå gammel og ubrukelig ut at det ikke går an.

Så, Dr_S, du har å montere det! :D Koster ikke mye heller.

Skrevet

JA!

jeg vil ikke akkurat si E36 er firkanta og utdatert! karoseriet er jo gammelt, men det er da fortsatt populert og E36 er vel kansje de bila som ligger høyest i prisklasse når det kommer til brukte og eldere biler. men alle har jo egene meninger så skal ikke kritisere noe :wink:

Skrevet

Passer jo bedre med linjenne den første grillen, E36 er jo tross alt ganske firkanta i linjenne..

0030_G.jpg

carbon_fiber_hood_95_99_bmw_m3_2.jpg

Skrevet

Ser ikke noe gale på det siste bildet(bortsett fra at BMW emblemet på panseret mangler og skriften på ruta).

Facelift-nyrene er nydelig. Men det er vel en smakssak.

Skrevet

For min del er den nye typen penest,da mener jeg den orginale typen,dem gammle passer ikke til linjene på bilen etter min mening,å E36 har pene linjer å er ikke firkanta som en Volvo å holder seg ganske bra til å være så gammel...Bildene over er jo ikke fra samme vinkel i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...