S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Du kan jo be Volvo elskerne å finne EN biltest der Volvo har knust BMW.Tror ikke den finnes Volvo har riktignok kommet seg mye de siste årene, men det er nok lenge til de er helt "premium". volvo ligger vel ett steg foran innenfor krasjtester? mener å huske det...
Reset Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Du kan jo be Volvo elskerne å finne EN biltest der Volvo har knust BMW.Tror ikke den finnes Volvo har riktignok kommet seg mye de siste årene, men det er nok lenge til de er helt "premium". volvo ligger vel ett steg foran innenfor krasjtester? mener å huske det... er det rart det da? bruker jo 10mm karosseri plater også da. er jo en grunn til at det kalles stridsvogn/tanks..
BimmerKing Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg kjøre Volvo i jobben(XC70 som Taxi) og mitt inntrykk er at dette er trange biler, med mye tull med både girkasser og andre ting. Den ene drosja her har skiftet girkasse minst en gang på garantien.... Det sier jo sitt. Første gang var iallefall på ca 70.000 km... Tror det er en gang til etterpå, men er ikke sikker.... Dere vet vel hva VOLVO er forkortelsen på: V - Vanlig O - Ordinært L - Lite V - Verdi O - Objekt :D :D
bad_ip Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Virker som bmw e enten hat eller elsk... Noe eg e lei av å høre er "kebabtralle" Volvo kan ha noen fine biler de som XC90... men vurderer du sånn bil blir det uansett X5. Forbinder volvo med 240 og harry
D.C.V Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Likheten mellom 240 og Lada er jo slående Man skal synes synd på Volvoeiere, de vet bare ikke bedre
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 240 er kansje den styggeste bilen som har rulla ut av sverige. snakka med som hadde en gamal 240 starsjonsvogn får en stund sia, da hadde han helt orginal bil og da fikk han trøkt tur seg at det var mellom 150 og 250 hester i den stuslige starsjons vogna så man kan lure litt på åssen folk som faktisk kjøper seg gamle volvoer av og til. han mente også at man måtte slite for og kjøre den bilen hans da og at man måtte ha masse erfaring for og kjøre den. etter han hadde hat denne bilen en stund kom det en rar lyd fra panseret på den. da gikk han ut og opna panseret. så tok han en liten kjikk og sa: her ser alt bra ut og smelte igjen panseret
Der Barockengel Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Volvo har riktignok kommet seg mye de siste årene, Klart det - mengder av input fra Ford i nyere Volvoer!
316 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Kjører 850 selv jeg. Aldri påstått at det er en pen bil designmessig, men den er jævli solid. Har heller ikke merket noe til at det skal være så makabre kjøreegenskaper i den bilen, helt grei å kjøre etter min mening. Men, stygg? Det er den.
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Og style en volvo er som og sminke en gris Den så jeg komme Very Odd Looking Vehicular Object Volvo hører hjemme i utmarka, som alle andre landbrukskjøretøy
S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 en venninne av meg jobber på sønnicksen. vi testa tykkelsen på panseret og skjermene på hennes 240 og min 320. det var 0.75mm tykt på begge bilene... så det at volvo har tykk plåt er en myte....
ESveen Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Noen som har sett en Volvo motor på "engine of the year" kåringene siste årene? Hvor mange har BMW vunnet? Har faktisk ikke så mye imot volvo selv, vil bare ikke ha det. Mener de fleste nyere Volvoer jeg har kjørt, har hatt det gørr-kjedelige hel-gråe interiøret, med grått dash og grått ratt. Forferdelig stygt.
T.R.Melum Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 BMW er for oss som elsker å kjøre bil. Nyere Volvoer er for dem som liker å bli fraktet fra A til B uten at de merker at de faktisk kjører bil. De skryter av at bilen er så myk, komfortabel og mest mulig lik sofaen de har hjemme i stua. Kjøreglede vet naturligvis ikke volvosjåførerne noe om, da de ikke liker det å faktisk kjøre bil!
316 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Kommer fra gutten som har kjørt både Mitsubishi Colt og Toyota Corolla !!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå