Reef89 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Legger ut noen bilder av min søsters BMW da ho ikke fikk det til innpå her:P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Denne så jo veldig fin ut Er ikke mye klaring under denne vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 E60 er noen gode biler, men personlig er jeg ikke spesielt fan av Rieger stylingen. Må jo tilføye at jeg syns det er tøft at hun tør å skille seg såpass mye ut med å ikke velge vanlig M-tech. Er det synet mitt det er noe alvorlig galt med eller er det to forskjellige eksoshaler..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Synes personlig at Rieger ser litt "påklistra" ut, men ser helt greit ut med store felger. Burde hatt 20-tommere med stor kant. M5-replica ser (og er) billige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Den var lav nok hvertfall Ellers er jo E60 pene biler. Likte alt utenom skjørtene og hjul. hjul pga de er altfor små på en bil som dette. Bilen spiser 20" til frokost, så få på noe større rims! Ang skjørtene, De blir for "billige" på en måte på en bil som E60. E60 skal og bør det egentlig ose kroner av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Bilen var drit tøff Er mange her inne som ikke godtar noe annet en M tech og det syns jeg blir litt feil, er ikke automatisk tøft fordi BMW har laget det. Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Bilen var drit tøff Er mange her inne som ikke godtar noe annet en M tech og det syns jeg blir litt feil, er ikke automatisk tøft fordi BMW har laget det.Keep up the good work Enig. De kan vær ganske firkanta her inne. Syns den bilen va flott eg. Jente med god smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Drit tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 E60 er noen gode biler, men personlig er jeg ikke spesielt fan av Rieger stylingen. Må jo tilføye at jeg syns det er tøft at hun tør å skille seg såpass mye ut med å ikke velge vanlig M-tech. Er det synet mitt det er noe alvorlig galt med eller er det to forskjellige eksoshaler..? De står ikke bare i forskjellig vinkel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Utrolig fet bil Jeg reagerte iallefall ikke på at felgene var "for små".. Rå bil!! Tonete ruter, sort grill og m5 speil så er den helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 E60 er noen gode biler, men personlig er jeg ikke spesielt fan av Rieger stylingen. Må jo tilføye at jeg syns det er tøft at hun tør å skille seg såpass mye ut med å ikke velge vanlig M-tech. Er det synet mitt det er noe alvorlig galt med eller er det to forskjellige eksoshaler..? De står ikke bare i forskjellig vinkel da? Det er nok godt mulig. For min del så det ut som om det var en originale stussen på venstre side og noe nye greier som skulle matche den originale på høyre. Men som sagt - godt mulig det bare blir sånn mht. bildets vinkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 E60 er noen gode biler, men personlig er jeg ikke spesielt fan av Rieger stylingen. Må jo tilføye at jeg syns det er tøft at hun tør å skille seg såpass mye ut med å ikke velge vanlig M-tech. Er det synet mitt det er noe alvorlig galt med eller er det to forskjellige eksoshaler..? neida de er like, men det ene er litt mer oppover enn de andre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Den var lav nok hvertfall Ellers er jo E60 pene biler. Likte alt utenom skjørtene og hjul. hjul pga de er altfor små på en bil som dette. Bilen spiser 20" til frokost, så få på noe større rims! Ang skjørtene, De blir for "billige" på en måte på en bil som E60. E60 skal og bør det egentlig ose kroner av. nja syns no ikke styling til 30. 000 er billig da men jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Synes personlig at Rieger ser litt "påklistra" ut, men ser helt greit ut med store felger. Burde hatt 20-tommere med stor kant. M5-replica ser (og er) billige ut. Det er ikke alle 23åringer som har råd til en bil til 1mill. + 30.000 i syling, og 25.000 for felger, så ro deg du Malvin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Synes personlig at Rieger ser litt "påklistra" ut, men ser helt greit ut med store felger. Burde hatt 20-tommere med stor kant. M5-replica ser (og er) billige ut. Det er ikke alle 23åringer som har råd til en bil til 1mill. + 30.000 i syling, og 25.000 for felger, så ro deg du Malvin Ehm.. Når kostet en E60 520i 1.000.000kr, altså 1 million kroner? Nyprisen i 2003 og 2004 var 454.000kr før ekstrautstyr og ekstrautstyr for 546.000kr har den neppe.. Og vedrørende stylingen så koster faktisk støtfangeren 4.592kr, hekkskjørtet 2.590kr og sideskjørtene rundt 1000-2000kr.. Noe som tilsier ca 9200kr (dersom sideskjørtene koster 2000kr). Lakkering og montering av disse delene koster ikke 20 000kr.. Og M5 replicafelgene koster jo 10-15 000kr for et helt vanlig sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå