Gå til innhold

Min søsters BMW 520 2,2.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes personlig at Rieger ser litt "påklistra" ut, men ser helt greit ut med store felger. Burde hatt 20-tommere med stor kant. M5-replica ser (og er) billige ut.

Det er ikke alle 23åringer som har råd til en bil til 1mill. + 30.000 i syling, og 25.000 for felger, så ro deg du Malvin :)

Ehm.. Når kostet en E60 520i 1.000.000kr, altså 1 million kroner? Nyprisen i 2003 og 2004 var 454.000kr før ekstrautstyr og ekstrautstyr for 546.000kr har den neppe.. Og vedrørende stylingen så koster faktisk støtfangeren 4.592kr, hekkskjørtet 2.590kr og sideskjørtene rundt 1000-2000kr.. Noe som tilsier ca 9200kr (dersom sideskjørtene koster 2000kr). Lakkering og montering av disse delene koster ikke 20 000kr.. Og M5 replicafelgene koster jo 10-15 000kr for et helt vanlig sett.. :roll:

ja der kom det VANLIG SETT. nei desv, de felgene er kommet rett fra fabrikk i tyskland med ekte støpte felger, ikke noe dekkmann kopi her skjønner du. Denne type selges ikke i Norge. Mye mer sprekk sikker, litt tungere enn de som fåes kjøpt i Norge, men kvalitet sier sitt for prisen. Samme med stylingen rett fra fabrikk med ønsket utseende og 100% passform, fangeren er litt større en de vanlige, og kvalitet sikker lakk som koster 1200 per 10ML. Så det koster med lakk, mont, frakt. Har selv sett kviteringene så ferdig med den saken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!!!

Jeg vil gjerne se disse kvitteringene?

Felgene? Er de rett fra fabrikk i tyskland altså? Hvilken fabrikk er dette? Er det noen lager ekstra gode kopifelger? Siden du ikke sier at det er orginale felger(de kan jo kjøpes i norge).. Gode/sterke felger pleier jo også å være smidde(Dreid ut av et stykke alu) istedet for støp som du sier. De er jo også da lettere!

Stylingen da? er den spesialbestilt fra rieger slik at den skal passe bedre?

og ja, lakk til 1200kr per 10ml. Det blir jo da 1cl, og hvis du ganger det med 10 får du pris per dl, og ganger du det med 10 så får du pris per liter. 120000kr for en liter lakk altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes personlig at Rieger ser litt "påklistra" ut, men ser helt greit ut med store felger. Burde hatt 20-tommere med stor kant. M5-replica ser (og er) billige ut.

Det er ikke alle 23åringer som har råd til en bil til 1mill. + 30.000 i syling, og 25.000 for felger, så ro deg du Malvin :)

Ehm.. Når kostet en E60 520i 1.000.000kr, altså 1 million kroner? Nyprisen i 2003 og 2004 var 454.000kr før ekstrautstyr og ekstrautstyr for 546.000kr har den neppe.. Og vedrørende stylingen så koster faktisk støtfangeren 4.592kr, hekkskjørtet 2.590kr og sideskjørtene rundt 1000-2000kr.. Noe som tilsier ca 9200kr (dersom sideskjørtene koster 2000kr). Lakkering og montering av disse delene koster ikke 20 000kr.. Og M5 replicafelgene koster jo 10-15 000kr for et helt vanlig sett.. :roll:

ja der kom det VANLIG SETT. nei desv, de felgene er kommet rett fra fabrikk i tyskland med ekte støpte felger, ikke noe dekkmann kopi her skjønner du. Denne type selges ikke i Norge. Mye mer sprekk sikker, litt tungere enn de som fåes kjøpt i Norge, men kvalitet sier sitt for prisen. Samme med stylingen rett fra fabrikk med ønsket utseende og 100% passform, fangeren er litt større en de vanlige, og kvalitet sikker lakk som koster 1200 per 10ML. Så det koster med lakk, mont, frakt. Har selv sett kviteringene så ferdig med den saken:)

hehe.. den som har gitt en million for denne bilen som ny må rett og slett være dum og det må i så fall betraktes som historiens dårligste kjøp :lol: Det er nå du blir eldre du innser hvor naiv du var som 23-åring.. :-)

Fire eksoshaler på en 520 står vel forresten ikke helt i "stil" med resten, men det er jo en smakssak.. At eksoshalene ikke engang er identiske er jo helt tragisk og skikkelig "amatør" :roll:

Men for all del; står uansett respekt av de som kjøper en E60 og som tør gå "mot strømmen" og ikke gjøre som de fleste andre som velger å style bilen..Tror uansett at en slik styling faktisk reduserer verdien på bilen, uansett hvor mye "bestilt direkte fra fabrikk" den måtte være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!!!

Felgene? Er de rett fra fabrikk i tyskland altså? Hvilken fabrikk er dette? Er det noen lager ekstra gode kopifelger? Siden du ikke sier at det er orginale felger(de kan jo kjøpes i norge).. Gode/sterke felger pleier jo også å være smidde(Dreid ut av et stykke alu) istedet for støp som du sier. De er jo også da lettere!

og ja, lakk til 1200kr per 10ml. Det blir jo da 1cl, og hvis du ganger det med 10 får du pris per dl, og ganger du det med 10 så får du pris per liter. 120000kr for en liter lakk altså?

alt er spesial bestillt ja, som sagt. Tror all lakkering kom på 12 000 , husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!!!

alt er spesial bestillt ja, som sagt. Tror all lakkering kom på 12 000 , husker ikke helt.

Ok...det hørtes jo mer riktig ut :wink:

Du får be hun om å registrere seg her inne, så ska du se folk ikke er så tøffe lengre når det er en jente som eier en slik bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire eksoshaler på en 520 står vel forresten ikke helt i "stil" med resten, men det er jo en smakssak.. At eksoshalene ikke engang er identiske er jo helt tragisk og skikkelig "amatør" :roll:

Men for all del; står uansett respekt av de som kjøper en E60 og som tør gå "mot strømmen" og ikke gjøre som de fleste andre som velger å style bilen..Tror uansett at en slik styling faktisk reduserer verdien på bilen, uansett hvor mye "bestilt direkte fra fabrikk" den måtte være....

Det er jo ikke noe mer hjemme på en 525 enn en 520 sånn egentlig :)

Ang verditap på bilen, så vil iallefall ikke jeg ha en bil slik noen andre evt vil ha den bare for at dette skal øke videresalgsverdien. Det blir litt som å bruke setetrekk for å spare på setene(til en evt ny eier :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe mer hjemme på en 525 enn en 520 sånn egentlig :)

Ang verditap på bilen, så vil iallefall ikke jeg ha en bil slik noen andre evt vil ha den bare for at dette skal øke videresalgsverdien. Det blir litt som å bruke setetrekk for å spare på setene(til en evt ny eier :roll: )

Var bare en fin måte å si at stylingen er så stygg at ingen vil ha den... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er til salgs btw. Lei av å være BMW kongen i kommunen, sier hu har vokst fra å ha det fineste. koster jo.

Verditapt pga stylingen? lol. kanskje på en 320 liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en E60 vil jeg si så dristig stylingvalg er med på å senke prisen. Du vil kun nå ut til en spesiell gruppe kjøpere, ergo er det vanskeligere å få solgt bilen. Med "billig" mente jeg ikke bokstavelig talt at stylingen som er satt på er billig, men at det ser billig ut. De kunne kostet 100.000 for min del, men de ser fortsatt billige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med saltkjelen her bilen er da ikke så dyr brukt nå får de aller biligste får 250.

men smaken er som baken delt i to. men jeg syns man kan kjøpe M5 hvis man skal ha en provoserende stayling.

jeg var 18år da jeg inporterte min E60 525 05. nå er jeg 19 og strålende fårnøyd ,jeg jobbe massse og er ikke en pappa gutt og jeg vil ha en jenomført stayling, men det koster, bedre og vente en og hive på riger mener jeg.

kjøper men en sån bil skal det koste pennger og ha den og stayle den dette er ikke en e36!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... :? Litt morsomt er det jo at du faktisk må betale ekstra for bedre passform.. Skulle da tro at alle støtfangerne til Rieger er like..? Og hva er annerledes fra denne fangeren og de andre Rieger fangerne..? Du glemte ("glemte" ?) forøvrig å svare på det jeg var mest spendt på - altså en 520i til 1 million kroner.. Forklar den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er egentlig mest imponert over disse felgene som er tyngere pga at det er så god kvalitet på dem! jeg har personlig gått bort fra replica felger pga vekten.kjører nå bbs det er kvalitets felger det.(og ikke er dem tyngere enn replica felger heller selv om det er god kvalitet :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...