BMW89 Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 tyngre felger=støre forbruk. men leste et sted at de italienske m6 felgene veide det samme som de orginale m6 felgene. men disse kjempe bra tyske m5 felgene denne bilen har må jo vere helt rå ikke bmw logo i midten en gang pga den går plasten som er der på disse "replika" kremt kremt unnskyld orginal spesiallbestilte felgene er tyngere og bedre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Morsom fyr den her "reef" Gir oss iallefall god underholdning.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Morsom fyr den her "reef" Gir oss iallefall god underholdning.!! :s svarer bare på det folk spør om, tror det er mange som er meget messunlig her siden en jente har finere bil en de . virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Du svarer jo ikke på saltkjelen sitt spm. 520 til 1 mill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Du svarer jo ikke på saltkjelen sitt spm. 520 til 1 mill? ne orkasje flere useriøse spm., han må no skjønne at det va litt ironi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Er mange her inne som ikke godtar noe annet en M tech og det syns jeg blir litt feil, er ikke automatisk tøft fordi BMW har laget det. HELT ENIG! Beste jeg har lest på bimmers.no hitill! Rå flott 5serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Du svarer jo ikke på saltkjelen sitt spm. 520 til 1 mill? ne orkasje flere useriøse spm., han må no skjønne at det va litt ironi. Hmm.. Utrifra innleggene dine tidligere i denne tråden var det ikke lett å skjønne at innlegget om bil til 1 million hadde et snev av ironi.. Er mange her inne som ikke godtar noe annet en M tech og det syns jeg blir litt feil, er ikke automatisk tøft fordi BMW har laget det. HELT ENIG! Beste jeg har lest på bimmers.no hitill! Rå flott 5serie! Jeg bedømmer utifra hva jeg selv syns om og etter egen smak. Så for min del er det ett fett om den er produsert av BMW, Rieger, Hamann, Alpina, HARTGE eller gud vet hvem som har produsert varen.. Jeg syns ikke Rieger's styling til E60 passer overens med resten av bilen og derfor ser det for min del ut billig og enkelt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Rieger er jo dritfint.....på en japsebil. Ser at BilbyggerietDA skriver at "Er mange her inne som ikke godtar noe annet en M tech og det syns jeg blir litt feil, er ikke automatisk tøft fordi BMW har laget det." Vel, nå har jo også BilbyggerietDA/Automote gjort det beste han/de kan for å ødelegge bmw's ideologi om en clean og gjennomført bil. Ikke misforstå BilbyggerietDA, bilene som kommer ut fra dere er gjennomført, men det er ikke noe bmw. (vel og merke ikke den 87' M3'en da av de man kan se på prosjekter hos dere.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Mange her som er litt for kjappe på å dømme biler nord å ned.. Sier det igjen Flott 5-serie, liker rieger.. Men dette er kun SMAK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Uffda... Denne likte jeg ikke.. Styling skal samme f hva folk måtte mene følge bilens linjer/videreføre dem. Denne stylinga gjør ikke det. (Brukte lang tid på å formulere meg så pent, vennligst ikke klag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 ne orkasje flere useriøse spm., han må no skjønne at det va litt ironi. Blir man anklaget for å være useriøs så er det viktig å BEGRUNNE og BESVARE de seriøse spørsmål som blir stilt, slik at du blir trodd. Et nyansert syn fra din side hadde også vært på sin plass, da det virker som du tar ting litt vel personlig.. De innleggene hittil gjør at jeg hår fått meg et visst inntrykk av deg som person.. Jeg kan ta feil. Ironi er alltid vanskelig over nett, og jeg kan heller ikke finne noe som tyder på at du mente det ironisk. For min del tror jeg at du bare prøver å ro deg ut av påstandene... Som sagt, jeg kan ta feil. My 2 cents. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Festlig å se hvordan en tråd kan utvikle seg her om man ikke er ærlig angående priser opphav osv. Er nok ikke så mange her inne som kjøper denne historien din om spesial fangere og felger dessverre. Men som nevnt er jo underholdningsverdien høy men i fra spøk til revolver... synes ikke den fronten til rieger er så ille, den har jo hvert fall et viss slektskap med den org m-fangeren sånn rent estetisk. Skjørtene derimot er for meg helt uspiselige og jeg synes ikke de hører hjemme på en stor og linjelekker bil som e60. Det samme gjelder for den hekkinsatsen eller hva jeg skal kalle den, er vel bare limt på i underkant av org fanger..?? ser som nevnt litt billig ut. Når det gjelder felgene synes jeg ikke de er feil, kunne vært større, men veiene her i norge er strengt talt ikke laget for 20". At de er så spesial spesial velger jeg og ikke kommentere. Hadde hun byttet ut skjørter og hekk hadde hun i mine øyne hatt en veldig fin e60. Jeg lurer også litt på hvilken kommune du/dere bor i…? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Os Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 iskald er inne på noe her. Bort med skjørter og hekkinnsatsen som er pålimt på den originale fangeren, og noen flotte felger i tillegg så hadde den vært kjempelekker! Fronten er det ingenting å si på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Greit nok at mye av det som ble sagt her er bare tull, men det er vel ikke nødvendig å være så forbanna utrivlige. Kanskje Reef har blitt fortalt at alt er spesialbestilt og bla bla bla, da er det han tror. Stilig og uvanlig E60, selv om jeg personlig synes det eneste som var pent var fronten, men styling og ellers utseende på ting er veldig personlig, så det er ikke noe vits i å diskutere det. Artig med noe litt uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå