bjerkis Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Ble litt skuffet over grøftlysene. men ringene ble perfekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Ble bra dette da Skal du ha blåere grøftlys må du nok over til xenon Fornøyd med grøftlysene jeg å har det samme som deg. Vært litt uheldig med AE`ne.. så får satse på at du ikke får samme problem som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Tror nokk det må bli xenon etter hvert ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Jeg er nok en av de personene som ikke har sansen for annet enn originalt lys i angeleyesene, men dette så overraskende bra ut. Lysene var ikke for oppsiktsvekkende og ser faktisk relativt originalt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Invistert i skiboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hvor er labradoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hvor er labradoren? hehe ja er eneste som mangler det nå, men det kommer aldri no bikje inn i noen av bilene mine, det er uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ville nok heller kjøpt Packline FX-SUV. Den passer biler med korte tak. Pluss den følger nuen i taket. Har en slik selv, og den var faktisk fin på e91! følg linken: Enda kunne jeg dratt boksen en del lenger bak! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... c&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.E.P Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Meget pen bil du har ja. Jeg har nettopp kjøpt meg en e91. Har ikke m pakke da.! Stod mellom det og en Monacoblå med alt utstyr så jeg valgte det til slutt. Ser du ha montert nye lyker bak, noe jeg også skal på sikt. Men et dumt spørsmål Hva er CF Splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Meget pen bil du har ja.Jeg har nettopp kjøpt meg en e91. Har ikke m pakke da.! Stod mellom det og en Monacoblå med alt utstyr så jeg valgte det til slutt. Ser du ha montert nye lyker bak, noe jeg også skal på sikt. Men et dumt spørsmål Hva er CF Splittere Har svart deg på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Da er litt nye deler bestilt, Sort grill og Supersport Duplex eksos. kommer vell i slutten av mars pga lang leveringstid. blir laget på bestilling hos supersport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Det blir sikkert fett! Må du modifisere bakfangeren eller skifter du bare underdelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Det blir sikkert fett! Må du modifisere bakfangeren eller skifter du bare underdelen? Regner med at det blir kjøpt difuser i carbon.tenkte jeg skulle vente til jeg fikk potten først før jeg bestilte meg noen defuser. må sjekke litt mål på potta først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå