Dr_S Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Litauiske nattarbeidere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Litauiske nattarbeidere? Hehehehe.... Den der falt i god jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Kun en ting å gjøre folkens... nå må det senkes helt til moder jord.... så bilen må jekkes i speila;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Hadde latt bilen stå ute jeg. Satt på en bevegelsesdetektor i hjulbuen, slik at det ble et realt leven da de tar av felgen. Bare å løpe ut med hagla da... Disse fittefolka har vel med seg en varebil som de parkerer i nærheten av der de skal stjele felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 OT: hehe, husverten fortalte meg noe bra her om dagen, han har en gmc syclon. da han bodde i sør en plass oppdaget han midt på natten at noen lå inni bilen med føttene ut døråpningen og koblet noen kabler. han løp ut, tok springfart og spente døra over føttene hans slik at han brakk beina. hehe, tror den fyren ivertfall har lakt opp karieren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 han løp ut, tok springfart og spente døra over føttene hans slik at han brakk beina. Stakkars dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 var det dyre felger/dekk som stod på?ja det er vel bare å åpne opp å få over mer av dette tjuvpakket... 34k.. Det må i så fall var veiledende pris, jeg betalte lagt fra så mye for mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Jeg har og disse felgene med i mindre dim, villledende pris var over 30k med fikk de for under 20 k.. men uansett, skaff deg en elghund eller 2, vi har 2 stk å ingen beveger seg her hos oss på natters tid uten at de sier i fra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 http://www.bt.no/lokalt/sf/article585041.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Håper at det er dem de har tatt! Hadde vært herlig å få felgene tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Prisen som er oppgitt er selvsagt villedende pris. Jeg har heller ikke betalt 34 for felg og dekk. Man kan jo kjøpe disse felgene med billigere dekk ala Nankang og komme billlig unna men jeg kjøpte bedre dekk, Toyo Proxes i 245/35 foran og 275/30 bak. Dekkene er det syke priser på men jeg fikk en pris som var til å leve med av forhandleren. Det skal jeg ikke legge skjul på. Media har selvsagt likt å blåse opp saken litt ekstra ved å si at felgene hadde en verdi av 34 tusen. Gjør ikke meg noe personlig at dem gjør et stort nummer av det. Jeg ville bare sette fokus på hva som skjedde og hvor store verdier pakket stjeler for hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 http://www.firda.no/nyhende/article3613926.ece Det er jo lov håpe på at det er disse folkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Utrolig trsite greier... Hadde rett og slett klikka om dette skjedde meg.. Er lov å håpe at det er dem, får håpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Disse er ofte innom jobben og spør om å få gamle aluminiumsfelger eller spør om vi vil kjøpe dekk og felger av dem. Ligger ofte komplette hjul der også. -Men har ikke sett dine enda thunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Får håpe det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå