Gå til innhold

Felgene er stjålet!!!

Thunder
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hadde latt bilen stå ute jeg. Satt på en bevegelsesdetektor i hjulbuen, slik at det ble et realt leven da de tar av felgen. :lol: Bare å løpe ut med hagla da... Disse fittefolka har vel med seg en varebil som de parkerer i nærheten av der de skal stjele felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: hehe, husverten fortalte meg noe bra her om dagen, han har en gmc syclon. da han bodde i sør en plass oppdaget han midt på natten at noen lå inni bilen med føttene ut døråpningen og koblet noen kabler. han løp ut, tok springfart og spente døra over føttene hans slik at han brakk beina. hehe, tror den fyren ivertfall har lakt opp karieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det dyre felger/dekk som stod på?

ja det er vel bare å åpne opp å få over mer av dette tjuvpakket...

34k..

Det må i så fall var veiledende pris, jeg betalte lagt fra så mye for mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen som er oppgitt er selvsagt villedende pris. Jeg har heller ikke betalt 34 for felg og dekk. Man kan jo kjøpe disse felgene med billigere dekk ala Nankang og komme billlig unna men jeg kjøpte bedre dekk, Toyo Proxes i 245/35 foran og 275/30 bak. Dekkene er det syke priser på men jeg fikk en pris som var til å leve med av forhandleren. Det skal jeg ikke legge skjul på. Media har selvsagt likt å blåse opp saken litt ekstra ved å si at felgene hadde en verdi av 34 tusen. Gjør ikke meg noe personlig at dem gjør et stort nummer av det.

Jeg ville bare sette fokus på hva som skjedde og hvor store verdier pakket stjeler for hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...