Freakshow Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 damn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 godt å få begynt litt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 fikk ånden over meg å skal gjøre ferdig siste "hjørnet på den grå bilen skulle egentlig bare fikse litt nederst på kanalen men var mer enn ventet så blei tatt alt, skal ta resten oppe ved skjermkanten også kappet bort det meste Fortsettelse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Du e faktisk litt saiko. Men eg lika da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 jasså? hvofor? på plass igjen idag Laga litt innerkanal Tilpasse a stolpen riktig og fikk satt fast igjen Dralle, Thundercoil og Hardtop reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Du har et vannvittig tempo på arbeidet ditt! At du i tillegg gjør det bra er imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Ja, da virka so om du kanskje skal ta åsso gjera littegrann, men so dukka da opp meir jobb enn forventa. "Pyttpytt, skifta berre ut halve bilen når ein først e i gang. Null stress!" Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2016 NÅR jeg først gidder så skjer det ting ja.. men nå i det siste ere sjeldent jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2016 2 timer siden, RF91 skrev: Ja, da virka so om du kanskje skal ta åsso gjera littegrann, men so dukka da opp meir jobb enn forventa. "Pyttpytt, skifta berre ut halve bilen når ein først e i gang. Null stress!" ja, ekke no vitsi å syte over mer rust... en e28 er rusten uansett hvilken du tar i.. så ikke noe overrasker meg mer.. så er bare å gjørra det sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 Blei nå ferdig idag, måtte bestile stivern oppi toppen av innerskjermen osv så den blir tatt seinere, skal på eu til uka så må få ferdig kanalen og det, så gjorde hjulhuset litt fint for eu Må seriøst få meg tlf med bedre kamera på og ser jeg Tom for struktur var jeg også, og i mangelen på litt kr så blei det sånn inntil videre. Hjulhus ferdig bare resten av kanalen igjen RF91 og tommbe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 fikk på struktur alikevell på venstre og høyre fram, har dog bare dette bildet, men blei fornøyd Eu godkjent og klar for tur da RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Du er rå til og få det til. Virket som at du er som en maskin og bare begynner fra en kant og vips ,er du ferdig. Misunner deg e28parken din da dette er den fineste 5 serien av alle som er laget :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 takk for det denne bilen blei bare tatt det "indre" på, så må ha noen nye dører og skjermer osv, samt litt lakk men den blei grei for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 14 timer siden, sveigis skrev: Du er rå til og få det til. Virket som at du er som en maskin og bare begynner fra en kant og vips ,er du ferdig. Misunner deg e28parken din da dette er den fineste 5 serien av alle som er laget :). jeg er å anse som relativt dreven når det kommer til å skru, men å skru e28 med morten er håpløst for begynner vi på vær vår side så rekker du faen ikke å løsne en bolt før han er ferdig på andre sia eneste han kan sommle med er m30 topp overhaling midt på natta,hehe Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 (endret) Like godt å kjøre E28 på tur hver gang Endret Februar 24, 2016 av Morty999 tommbe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå