Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt små rusk siden du kjøpte den eller?

E39 er fine biler, men skal aldri ha BMW Diesel igjen :evil:

Savner 5 litt, men angrer ikke enda på byttet. Får se etter sommern evt hehe.

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ikke stort som skjer om dagen. Men fikk idag gitt den en skikkelig vask, noe den virkelig trengte. Rett & slett helt rått hvor grisete føre det er på denne årstiden :? .

Menmen, nå er den rein, og blir stående i garasjen til det tørker opp..., eller not :lol:

ka9ic0ta6ydnk2787hkq.jpg

8axtuq7pbqkc0v5plhrk.jpg

Kan ikke si annet enn at bilen din er Utrolig pen med de felgene :)

Enig, rå bil med bra felger. :D

Skrevet
Og godt var det, for så fort at alt ikke var i orden. Øvre slangen fra radiator til vannpumpe er på vei til å gå i stykker. Armeringen i slangen er def. som igjen gir en kraftig kul på slangen. Så ny slange er bestillt, kommer til Tirsdag :P .

Mye trykk i systemet..?

Skrevet

@Kjennern: Ja, har fått byttet litt deler. Har byttet snart alt i kjølesystemet, termostat, vannpumpe (trengte nok ikke det, så den gamle ligger på "lageret", hehe), viskose'n og radiator.

Menmen, bilen er straks 12år, og har ruslet rett over 220K. Så slike ting må man bare regne med da :wink: .

///FredriK.S: Takk for det. Blir nok å kjøpe kvalitetsdekk til disse felga til neste vinter 8)

Skrevet
@Kjennern: Ja, har fått byttet litt deler. Har byttet snart alt i kjølesystemet, termostat, vannpumpe (trengte nok ikke det, så den gamle ligger på "lageret", hehe), viskose'n og radiator.

Hvor mye har dette kostet deg å skifte, Steffan? :)

Skrevet
Åff, ikke akkurat så lite når jeg beg. å legge sammen :roll: . Ca 7500,- har det kommet på :|

Lucky you.

Men skulle jeg hatt en E39 igjen skulle det blitt en slik som du har veit jeg.

Bare litt mindre KM kanskje :) Men tror realistisk en E60 blir neste bil...

550i eller no hadde vært artig, men da må jeg vinne i lotto først.

Skrevet
Åff, ikke akkurat så lite når jeg beg. å legge sammen :roll: . Ca 7500,- har det kommet på :|

Takk Steffan, da har du byttet det meste eller..?

Har forøvrig fått ordnet tingene, så da er det bare å få ordnet bilen! :)

Vi får høre med vår kjære Ellingsen om hva slags priser han kan gi oss dersom det blir med en del å bestiller Eisenmann. Vil du ha gleden å undersøke eller skal jeg påta meg den jobben?

Lucky you.

Men skulle jeg hatt en E39 igjen skulle det blitt en slik som du har veit jeg.

Bare litt mindre KM kanskje :) Men tror realistisk en E60 blir neste bil...

550i eller no hadde vært artig, men da må jeg vinne i lotto først.

Ja, du var fryktelig uheldig med din E39 Kjennern, kjempesynd. For det var en knallpen modell du hadde. Du kan jo starte med å kjøpe min E61, så kan jeg selge båten og kjøpe F01 730d... ;)

• 1 month later...
Skrevet

Det stemmer nok.. Holder på å skaffe lakk til han, siden jeg lakkerte bilen med en spesiell lakk-effekt i orginalfargen. Er jo ikke så mye pes å fikse bilen så lenge det bare er en fanger da:)

Skrevet

Go morgen folks.

Stemmer det gutta. Etter litt toskete kjøring, havnet jeg utenfor veien. Så da er fanger med gitter og lykter knust. Noe skader i forstilling, som jeg ikke har fått oversikt over enda (ratt i annen posisjon ved kjøring rett frem etter jeg fikk den på veien igjen, *bekymrer*).

Tok også en av ACS kopiene, så har 3 stk til salgs hvis noen trenger :roll: .

Eneste positive er at det er ingen stålskader (skjærmer, panser, kanaler o.l), og at ingen andre ble involvert på noen måte. Så her er det bare å manne seg opp og få fikset. Ikke annet å gjøre når man gjør slike tullete handlinger :^o .

fe2z3iheh03fhxqglrs3.jpg

ib8dtu5r1wodzga3g0cw.jpg

t8divvkl1dlb1yz83n8p.jpg

qb9ikku6rh1y57v2zfan.jpg

Skrevet

Uffamaj så kjedelig, skulle tøffe deg for småjentene da eller? :)

Er så kjipe penger, men godt det ikke gikk verre da,den kommer nok kjapt på beina igjen bedre en før.

Skrevet

Kjempesurt Steffan, det er ikke noe stas å ødelegge bilen sin. På den andre siden er det jo veldig bra at det tross alt ikke gikk verre! Biler kan heldigvis repareres :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...