Kjennern Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Fornøyd med bilen? Ser jo meget strøken ut den. Har vurdert å handle en E39 540ia/t selv når jeg får solgt traktoren Faktisk veldig fornøyd med denne. Sykt bra utstyrt til å være en -97 og alt virker . Har sett at du vurderer en 540, og det liker jeg å høre. Regner også da med at du ikke har problemer med dobbling av drivstoff utgifter . Ha ha, nei har vurdert det da med tanke på utgifter. Men slik som den 530d'en har kosta så kan det bare bli positivt uansett Litt av grunnen å er at jeg har slutta å bruke bil i jobb, tar bare tog/t-bane osv. Så da er det ikke så nøye for min del om den bruker 0.8 eller 1,2+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Det er godt å høre kjennern. Er på ingen måte noen problem å kjøre forholdsvis billig på langkjøring (gjevn hastighet). Men blandet kjøring med mye start stopp (lyskryss, rundkjøringer, o.l), så er 4,4L V8 ikke ideelt hvis man er opptatt av drivstoff utgifter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Noen bilder i litt mer lys . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Nydelig bilder Steffan . Kunne kansje hatt lavere senk men på en annen side er det mere praktisk spes vinteren ha litt bakke klaring også. Ellers må jeg si har sansen for at høyden klareringen til hjulbuen ser likt ut. Si meg, er dette de nye speilene men at dekslet rundt mangler (de du har hos lakker kansje) ? hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Fin fine bilder av en meget pen bil det her Mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Takk skal dere ha gutter . @Glenno: Den skal nok senkes mer etterhvert, men et greit og billig alt. nå. Fikk et tilbud på coilovers fra Ellingsen, men gått litt for mye peng om dagen til at jeg kunne kjøpe de nå. Speila på bildene her, er de orginale. Nye speil som er til lakking er samme som Gunnar har montert på 7'ern . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Ja ja det blir grisetøft etter bildene på Gunnars profil bedømme . Ja dessverre går krone fortere enn ønsker forhold til ideene enn har. Evig kamp det der gitt med kroner . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 ble bra dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Der var bilen litt nærmere bakken, ja, hjalp det, ble en del bedre å kjøre også, tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Vakkert Steffan! Perfekt høyde. På midterste bildet ser man til og med litt av effektlakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Dette ble flott steffan. Du trenger ikke senke den mer, den ser mer eller mindre perfekt ut nå. Skal bli spennende å se bilder når du får montert gromspeilene. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Der var bilen litt nærmere bakken, ja, hjalp det, ble en del bedre å kjøre også, tenker jeg? Merker faktisk ikke så mye forskjell, har vel med at det kun er 30mm. Tror også dempere ikke har så lenge igjen, så må nok bli coilovers neste sesong . Vakkert Steffan!Perfekt høyde. På midterste bildet ser man til og med litt av effektlakken. Dette ble flott steffan. Du trenger ikke senke den mer, den ser mer eller mindre perfekt ut nå. Skal bli spennende å se bilder når du får montert gromspeilene. Nydelig! Nja, jeg skulle gjerne sett den litt lavere. Men ble uansett penere enn det var . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Da har det skjedd litt. Flere bilder kommer sent ikveld, må på jobb . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Dette var jo mektig pent Steffan C. kanskje litt lavere bak? skulle hatt den litt lavere selv men ikke blitt noe enda Bilen den er grisepen, gjør seg nesten mer med facelift lykter bak en forran syns jeg,baklytene er strøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Dette var jo mektig pent Steffan C. kanskje litt lavere bak? skulle hatt den litt lavere selv men ikke blitt noe enda Bilen den er grisepen, gjør seg nesten mer med facelift lykter bak en forran syns jeg,baklytene er strøkene. Takk Hef! Jepp, den skal bli lavere bak og foran. Men ikke før neste år . Enig i at FL baklykter nydelige, men Hella frontlyktene er virkelig prikken over i'n på E39 . Her er flere bilder av M5 speil montert. Samt fått på deksel over hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg