Richie85 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Nå sjef, har det skjedd noe nytt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Steffan har gått i dvale. hører fra han til våren igjen regner jeg med skjønner han godt jeg i den onde og kalde vinteren i møte ... brrrr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hehe.. er tydelig det.. tenker han sitter og nyter sitt nyoppussede hus med fyr i peisen og beina rett ut... heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Sorry gutta, for dårlig updates her.. 2010 har vært et labert BMW år for min del. Stort sett gjevnlig vasket & byttet ting som måtte byttes. Eneste forandringen utvendig er 2x83mm Eisenmann potte. Noe som burde vært satt på mye tidligere ettersom orginal E39 540 stuss IKKE ser bra ut . En annen ting jeg har skiftet er vinterhjulsett. Kjørte med 16" & Hakka R dekker forrige vinter. Det ble litt vel bløtt for denne tungen bilen, så fikk solgt de. Har jo tidligere hatt 18" vinter på denne, men da med billigdekk. Det var også medvirkende til at jeg hadde et uhell for et par vintre siden Ettersom den ene felgen gikk føyken den gangen, har jeg vært på utkikk etter noe liknende. Kom over to brukte orginale AC Schnitzer på KOED som jeg fikk tak i til en billig penge . Så idag fikk jeg på Continental Conti 5 dekk i 225/40 R18" på disse felgene. Kjører med 15mm spacer på sommerhjula foran. Satte de også på ACS'ene foran, noe som flytter de perfekt ut syns jeg. Så har da ET -2 foran . Tenkte å skaffe spacer til bakhjula også, da jeg syns de står litt langt inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Godt å se at du fortsatt er tilstede Steffan. Bilen din er virkelig lekker, både eisenmann og vinterhjul satt virkelig prikken over i'en. Kan tenke meg at lydbildet ble noe helt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Nice! Gratulerer med ny eksos! Hvordan ble lyden? Forøvrig må jeg si meg enig i at det hadde gjort seg med spacere bak og. Det har utrolig mye å si at dekk/felg går omtrent kant i kant med hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Dette ble veldig veldig pent Steffan! Jålete vinterhjul det med skikkelig gummi atpåtil! Nei, nå må jeg se å få joinet denne V8 gjengen!! Kan se for meg lyden i denne nå...mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Tøft! 83mm er helt perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Vanskelig å beskrive lyden egentlig.. Største forskjellen er at det er litt mer "bøøøll" ved oppstart & pådrag. Men ikke noen voldsom/ ekstrem forandring ift. orginalt, noe som vel kjennetegner Eisenmann!? Av You Tube klipp, er vel mest lik mener jeg Skal også "mekke" litt mer på potta, da den henger litt for lavt & skal 2-3cm lenger inn. Bilen ble forøvrig en fryd å kjøre med de nye dekka, spes. ift. støy. Selvfølgelig har jo det mye å si med dekk dim. forandring. Men er så sykt misfornøyd med Falken F452 dekka ift. støy. Har hatt Toyo, Nankang & Goodyear i samme dim., og alle de syns jeg er mye bedre enn Falken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghosterix Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 du får kvitte deg med bananpotten midt under bilen så blir det noe annet Forøvrig synes jeg denne er en av de mer godlydene variantene på 540: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Når vi nå er innom godbiter så må jeg si at dette er mine favoritter og grunnen til at jeg også trolig vil gå for Eisenmann til min baby 8'er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Riktignok ikke en E39 og kanskje tråden begynner å skli litt ut, men når man er innom eksos-go'lyd, synes jeg denne er verdt en lytt. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1549125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 syyyykt rå bil! har ikke sett denne tråden før nå. Passe høy og fine felger + stasjonsvogn med riktig motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Ble bra med nye vinterhjul og eksos, sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Utrolig gromme vinterfelger! Det fine med de er at de ser ut som minst 1" større enn de virkelig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg