EirikL Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 http://www.nettavisen.no/motor/article2047078.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hva er fint med den gamle dritten der? Greit det er en klassiker, men ikke sånn bil jeg snur meg etter på gata.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hva er fint med den gamle dritten der?Greit det er en klassiker, men ikke sånn bil jeg snur meg etter på gata.. Helt enig, sikkert greitt for de som liker sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 enig i den gett... syns ikke den der er noe spesielt lekker... er ikke noe jeg ser to ganger på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Edit: glemte sitat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Er denne som er den ekte MB klassikeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hva er fint med den gamle dritten der?Greit det er en klassiker, men ikke sånn bil jeg snur meg etter på gata.. Biler må ikke være BMW og ha spoilere og 1000 hk for å være fine Bilen ble laget i en tid hvor det fortsatt var håndværk inkludert i prisen. Om ti år tror jeg du kommer til å se hva som er fint med den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hva er fint med den gamle dritten der?Greit det er en klassiker, men ikke sånn bil jeg snur meg etter på gata.. Du må huske på at den aktuelle Mercedesen er 40 år gammel og det blir derfor helt feil hvis du kikker på den med moderne briller. BMW 2000 var forøvrig en samtidig modell... jeg vet ikke om den modellen når helt opp på det samme nivået som en W111 280S... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Er denne som er den ekte MB klassikeren. Ja, men 300 SLR "Uhlenhaut" Coupé fra 1955 er mer sexy... den hadde bl.a en rekkeåtter på 2982 cm3 som ytet 310 HK ved 7400 rpm og 320 Nm ved 5950 rpm. 0-100 Km/t klarte den på rundt 7 sekunder og topphastigheten var ca. 290 Km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Trodde dette var for BMW . Det neste er vel noe DKW som en nisse legger ut bilder av....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hva er fint med den gamle dritten der?Greit det er en klassiker, men ikke sånn bil jeg snur meg etter på gata.. Biler må ikke være BMW og ha spoilere og 1000 hk for å være fine Bilen ble laget i en tid hvor det fortsatt var håndværk inkludert i prisen. Om ti år tror jeg du kommer til å se hva som er fint med den bilen Det er mange biler som er laget for hånd og i mine øyne mange som er finere enn denne, men for all del en lekker bil. Personlig er Aston Martin DB4 en favoritt fra denne perioden, sammen med Ferrari's 275 GTB/4, som var min store guttedrøm (til tross for min lave alder ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Trodde dette var for BMW . Det neste er vel noe DKW som en nisse legger ut bilder av....... Neida... vi har en stor takhøyde her inne og forumskriteriene gir da også store muligheter for akkurat det: "Alt annet bil- og motorprat! For datahjelp, spilling og klær finnes det andre forumer". Akkurat Deutsche Kübelwagen (DKW) eller VW Typ 82 er historisk et interessant fremkomstmiddel... bl.a konstruert av Porsche rett før WW2 for Wehrmacht. DKW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Litt for nazi for min smak den merca der... "Hei hitler " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Trodde dette var for BMW . Det neste er vel noe DKW som en nisse legger ut bilder av....... Tror vi setter den kommentaren på kontoen for ny på forumet. Og siden du spør, så ja, jeg har det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Jeg kan ikke forstå at dere tullinger, som tydeligvis er svært fornøyde med deres egen halvslitte BMW, ikke kan verdsette en ekte klassisk bil i utrolig bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå