hylle Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 lurer på hva som skjer når noen kantkjører 20 tommerene hans! De er 19" 225/35R19 forran og 255/30R19 bak med spacere framme Har skifetet endel ganger på de her på jobben daså han fortalte meg at dem var 20 iallefall! heftige felger uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Husker jeg var på bilmessen, så var en 550 utstilt. Der var det en kjøreskole lærer som hadde bestilt en sånn til skolen. Men men, har til og med sett Subaru WRX som kjørebil jeg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg kjørte opp i Hamar, på Sissels Trafikkskole. Første dagen kjørte jeg en svart E90 320i med sportsseter og m-styling. Den jeg brukte mest var akkurat det samme, bare uten sportsseter. Kjørte også en E46 318i 2 ganger. Utrolig hvor lugubre slike biler blir inni når det ikke finnes utstyr på de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg hadde en 320si som kjørebil så slik ut: bare med mtech, og uten reklame, bredding og vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 lurer på hva som skjer når noen kantkjører 20 tommerene hans! De er 19" 225/35R19 forran og 255/30R19 bak med spacere framme Har skifetet endel ganger på de her på jobben Ut fra bildet synes jeg også at det ser ut som 20" og at de bakdekkene er bredere enn 255. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Jeg tok lappen i 91-92 kjørte da en ny svart E30 325 syntes det var rått , den hadde jo til og med skinnseter !!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Kjørte en E36 318diesel touring jeg.. Den var TREG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Skal sies at Halvorsens trafikk skole hadde en BMW M3 E46 som kjøre skole bil, men tror de har solgt den nå. Men nå har de nyere bmwer, Selv tok jeg lappen med AB trafikk skole i Asker/Bærum og jeg kjørte en E46 328 Coupe med full M-styling. Mange kule kjøre skole biler der ute. Her i england kjører de opel corsa, renault clio, osv osv.Grunnen til at kjøreskoler kan ha dyr bil til billig forsikring er fordi den er forsikret på læreren som er eldre enn den kritiske alder. Dvs med engang eleven får lappen så er han eller hun ikke forsikret mere for å kjøre den bilen. Akkurat som en forelder som er ute med sønnen sin å kjører. Helt riktig Kevin. Halvorsen hadde E46 M3 Den 328ci du snakker om hadde kun M-tech2 fanger foran og alt annet i sportsutrustning, men ingen m-pakke Den hadde også 19" BBS CH.. Jeg kjøpte denne bilen av Tore for noen år siden nå.. Idag har de flere E92, bla 325ci og 320d. 325ci skal selges.. Terje har også for noen uker siden fått sin nye skolebil, Audi A5 2.0tdi quattro.. Mye bra biler hos dem! Seriøs og ordentlig skole også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 En helt grei kjøreskolebil. Når jeg kjørte opp kjørte jeg en relativt ny e46 facelift med full m-pakke og sportstoler. Bmw er som tidligere nevnt ganske normale kjøreskolebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jeg så nå at denne tråden var gammel.. Men jaja.. det ordner seg vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 I moss er det en E61, 530D om jeg ikke husker helt feil, chippa også. Går BRA! til og være diesel, utifra noen kompiser som har tatt lappen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jeg så den nye 3 serie coupe helt hvit med svart tak, og svarte felger med chrome kant her om dagen, fullm-pakke osv. metro trafikkskole trur jeg det het. Den var sykt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Noen er heldigere enn andre, jeg var så uheldig å måtte kjøre et romskip av en Honda Civic, makan til møkkabil! Ble kast i skivene etter et nødbrems forsøk, bilen gikk ujevnt på tomgang etter kort tid, vanskelig å se til sidene pga. tjukke stolper ved frontvinduet, og den "heftige" vingen bak sperrer utstyn bakover..! Ellers var den som å kjøre som min gamle E24 bare at Civicen var lettere å ratte med, og E24n ser man rundt seg mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Kjørte selv en Honda Integra Type S, 08 mod _tror jeg_ . trivdes ikke med den bilen, dårlig utsikt av kupeèn.. drar seg jævlig til siden om man gir på, men over 200hk på fremhjula er ikke kurrant uansett. Satt noen 19" felger på den, noe alle elever ved den skolen har hørt og snakker om er " Pass på felga" Bilen er også senka såpass mye som 70mm, helt på trynet! er en skolebil.. blir bare dumt. Edit: Eller var hvertfall en periode, han snakka om å bytte til 35mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Kjørte selv en Honda Integra Type S, 08 mod _tror jeg_ .trivdes ikke med den bilen, dårlig utsikt av kupeèn.. drar seg jævlig til siden om man gir på, men over 200hk på fremhjula er ikke kurrant uansett. Satt noen 19" felger på den, noe alle elever ved den skolen har hørt og snakker om er " Pass på felga" Bilen er også senka såpass mye som 70mm, helt på trynet! er en skolebil.. blir bare dumt. Er vel heller noe med at de som driver denne kjøreskolen tror at blodsenk og fete felger tiltrekker seg ungdommen. Og det gjør det sikkert også Dette blir på spissen, men hadde jeg fått velge å kjøre opp med en "vanlig" bil kontra en ny ferrari/porsche mot at jeg betalte et par ekstra lapper, så hadde jeg gjort det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå