Oxide Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 National geographic på onsdag 6.august 2008: 22:30 MEGAFABRIKKER: BMW Vi tar en tur inn på BMWs høyteknologiske og innovative produksjonsfabrikker når de lager den flotte og stilige bilen Z4 Roadster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Har programmert den på PVR'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Så nettopp reklame for det. Skal sees! Har sikkert sett det før men...(som alt annet på discovery og ng) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Takk for genial INFO!!! Progga den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxide Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Hva synes dere om de sideblinkerne med bmw-emblem på z4'en a? uff, de synes jeg bare var stygge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Syns de e stilige eg. Digga den luftputegreia som hold eksosen mens den ble montert. hehe. Nei må sei at eg lærte mye av den dokumentaren. Og at z4 og x5 ble bygget u USA var en av tingene eg lærte i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Glemte det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Visste ikke om det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Er reprise i dag klokken 19.30 om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Har ikke over hodet hatt interesse for Z biler før, men etter jeg så programmet i går har jeg fått en liten interesse for bilen sittet å sett på Z biler på nettet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Noen som kan ta det ut å legge ut på nettet? Har ikke den kanalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Sjekk bimmers offisielle tulletråd, side 1034.. Der har Deep Dish lagt ut link hvor dokumentaren kan lastes ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Sjekk bimmers offisielle tulletråd, side 1034..Der har Deep Dish lagt ut link hvor dokumentaren kan lastes ned Siden du tok deg bryet til å skrive åssen side linken lå på, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare la til linken også? http://www.mininova.org/tor/1559035 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Interessant program. Nå fikk jeg enda mer lyst på Z4. Får vel drøye det til de kommer på samme prisnivå som Z3 har idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Ble ganske imponert egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå