Gå til innhold

Hartge M3 CSL - TIL SALGS!


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare et spørsmål: Hvorfor er det bare et hull i frontfangeren? Er det jeg som er idiot nå eller? ;|

Nja litt ;)

Det er luftinntak til motoren. Det går rør direkte opp til boksen hvor hvor luftfilteret sitter. Det er for å gi kald luft til motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et spørsmål: Hvorfor er det bare et hull i frontfangeren? Er det jeg som er idiot nå eller? ;|

Nja litt ;)

Det er luftinntak til motoren. Det går rør direkte opp til boksen hvor hvor luftfilteret sitter. Det er for å gi kald luft til motoren.

synes jeg så en bil som kunne ligne din på e18 på fredag? kan det stemme? fikk bare dessverre et raskt glimt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2mMy: Jeg var på E18 på Fredag så det er ikke usannsynlig :)

Det gikk til tider brutalt for seg i løpet av de 70 mil jeg kjørte, men. Etter å ha laget litt støy gjennom noen tuneller i Kristiansand og unngått fotoboksene så kom blålysa i speilet langt der bak. Hater når det skjer! Jeg var nære ved å se mitt liv slik jeg kjenner det i dag, passere i revy. Blinket inn til siden, og det neste som skjer er bare at politibilen kruser videre forbi. Hehe.

Bilen er forresten Estorilblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare føye meg i rekken og gratulere deg med ett gromt smykke av en bil.. Vet du har lete lenge etter en M3, og nå ser man jo at tålmodiget lønner seg.. Vet ikke om jeg har klart å gått så lenge å bare håpe på at det rette eksemplaret dukker opp. Hadde jeg hatt pengene og drømt om M3, så hadde jeg nok kjøpt en med en gang, og heller vært halvfornøyd med at den ikke var helt strøken... Har ikke tålmodighet i det hele tatt.! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig nære på en drømmebil for min del.. M3 csl med komfort interiøret til org m3.. drool..

Hvor ligger denne i pris, kontra en orginal M3 og en M3 csl?

Mener man får en M3 E46CS som er et ganske likt konsept som dette.

Jeg mistenker at M3 CS er det samme som M3 ZCP (Competition Package) som jeg ser noen snakker om på e46fanatics.com. Jeg tror dette er noe som kom siste året E46 ble laget, i 2006.

Det er hovedsaklig en M3 med en ganske dyr tilleggspakke (£2,400) som består av bl.a bremser, felger og styring fra CSL, samt alcantara ratt med M-track-mode-knapp istedetfor cruisecontroll og MF-knapper. Understellet er jeg usikker på. Den kom dog med manuell kasse i motsetning til CSL som kun hadde SMG. I tillegg kom den i en veldig fin blåfarge Interlagos blå. Eksteriør og motor er uendret.

Den fikk veldig god kritikk, satt opp mot CSL i forhold til pris og komfort tatt i betraktning at CSL egentlig ikke er spesielt mye raskere enn den tyngre M3n. Sånn sett tror jeg Hartge M3 CSL ville fått enormt bra kritikk og blitt umåtelig populær hvis den hadde blitt produsert av BMW på den tiden.

M3 CS review: http://carenthusiast.com/roadtests.html ... le&id=1125

http://www.worldcarfans.com/1060428.001 ... -bmw-m3-cs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den orginale M3 CSL har en egenvekt 1385 kg. Den er ikke akkurat noen lettvekter da heller, men din var jo bly tung. Ikke mye CSL igjen der nei..

Det hørtes ikke nødvendigvis videre positivt ut..!

(Ref. første post i tråden helt nederst).

- Jeg kunne jo kasta ut interiøret og isolasjonen, navi osv. for å få penere tall på papiret, men.. ..det ville jeg ikke gjort. En orginal CSL er nok hakket råere (og dyrere), men i mine øyne er denne den perfekte sammensetning.

Når det er sagt så pressterer ikke M3 CSL ekstremt mye bedre på bane enn standard M3. I den grad den kommer seg fortere rundt svingene så er ikke kun vektreduksjonen alene en avgjørende faktor. Det er en kombinasjon av økt effekt, bedre styrerespons og understell samt bremser.

Men det er først og fremst kjørefølelsen som gjør CSL helt spesiell, mest pga lyden og styreresponsen.

Dette er ingen CSL, det er en Hartge laget slik alle M3 burde ha vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den orginale M3 CSL har en egenvekt 1385 kg. Den er ikke akkurat noen lettvekter da heller, men din var jo bly tung. Ikke mye CSL igjen der nei..
Det hørtes ikke nødvendigvis videre positivt ut..!

Helt enig!

En ganske patetisk uttalelse, som vitner om et par mindre beundringsverdige egenskaper.

Får føye meg inn i rekken av beundrere!

En fantastisk bil du har der, men den perfekte fargen, og at den er unik, gjør at du må passe ekstra godt vare på den.

Er utrolig morsomt å se at det er enkelte som realiserer drømmen/e sine, men bruker litt kvalitetstid på det.

I dette tilfellet kunne ikke sluttresultatet blitt noe bedre!

Jeg bøyer meg i støvet, og håper vi vil se flere bilder/videoer.

At du ikke er av den flashy typen gjør det hele ennå bedre spør du meg, nyt bilen for alt den er verdt!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...