Søreng Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Fått kjørt noe siste dagene? har jo vært ok kjørevær Gleder meg til jeg hører bilen passere meg en eller annen gang til våren, helt rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Alt av CSL er bare helt villt, elsker bilen og fargen! Det ene bilde av bilen sett fremfra så så bilen ut som en liten lekebil, hohoho. Men uansett, den var raw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Sitter bare å venter på ny video jeg Det er så grom lyd i CSL at man blir sittende å bare lytte gang på gang på blandt annet klippene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Var jo veldig gira på den filmen, venta bare på at det skulle bli sommer og sol, men nå er det utrolig dårlig progressjon på det prosjektet her... Har vært i Fredrikstad og tatt lappen på MC da, det gikk veldig fort! Så nå lurer jeg fortsatt på om ikke jeg bare skal selge bilen, brukte den jo nesten ikke i fjor sommer, og vinteren ble lang i år... kan egentlig ikke se at det kommer til å bli så veldig mye brukt i månedene framover heller nå som jeg er mer interessert i MC. Blir jo utrolig trist å selge den, men men. Solgte 323n for et par uker siden, var trist det og. Har fått mail av en som ønsker å kjøpe M3n, han kjente visst til bilen fra tidligere eier. Hvis det er noen her som er interessert så får dere sende en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Her er forresten noen bilder av mitt nye leketøy: Her på langtur, fra Fredrikstad til Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Ja ja det er jo litt synd da, men men ser du har fått deg et anna leketøy Er ingen Hartge M3 da... Dette er vel bilen din?, las dette for en stund siden. http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=26276&tid= artig artikkel, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Stor synd er det, kommer til å angre som en hund, men tenkte på det i fjor også uten at bilen ble brukt sånn jeg hadde tenkt før jeg kjøpte den for nærmere to år siden. Ja, det er samme bilen, men artikkelen er ikke helt korrekt. Litt skrytt opp på hestene ser du, de har forveksla data med den Hartge M3n med V8 E39 M5-motor tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Synd om du må selge denne perlen av en CSL Men sjønner det er en dyr bil å ha stående om den blir lite brukt. Du får nyte den så lenge du kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Har fått mail av en som ønsker å kjøpe M3n, han kjente visst til bilen fra tidligere eier. Hvis det er noen her som er interessert så får dere sende en pm. Hvor mye snakker vi om i pris for denne herligheten? Regner med den er altfor dyr i mitt tilfelle, men dette er faktisk det optimale jeg kunne tenkt meg når det gjelder E46 m3. Elsker fargen og synes det er et pluss at den har vanlig interiør foran CSL interiør. Mvh Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Nå er jeg 99% sikker på at bilen skal selges Se annonse på finn her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24488243 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Ikke meninga å søple til tråden din med unødvendige innlegg, men dæven steike ta for en flott E46 du skal selge. Har aldri sett en tøffere M3 faktisk! Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 jøss er du fra stavanger, også har jeg ikke sett den :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Husker første gangen jeg så denne bilen i Stavanger i 2006 da jeg var på sikkerhetskurs. Som nevnt, en av de finere E46 m3 jeg noen gang har sett! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 I år skal bilen selges altså! Imens, har jeg vært i mitt kreative hjørne i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Hehe. Skal du ha deg gul Porsche nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå