Gå til innhold

Stygge felger etter omlegging av dekk

Trinitonn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Dro ned i går og ba han fyren som hadde gjort dette om å bli med ut.

- "Er det noe galt?"

- "Du la jo om dekka på BMW'n min i går, og muttertrekkeren din har laget noen ekstreme riper i felgene mine, jeg er her for å vise deg dem!"

-"Jeg kommer, to sekunder.."

Så jeg gikk ut og ventet, og litt senere kom han og tittet på dem. Jeg forklarte hvordan de så ut før og etter, og viste han den ene felgen min. Så gikk han rundt og kjente og så på alle felgene mine på eget initiativ, og sa ingen ting. Deretter ser jeg på han og sier, "hva gjør vi med dette?".

"Vi må vente på sjefen min, han kommer klokken 1400, så får han ta en besluttning..jeg kan ikke ta noen besluttning.."

Han sa ingen ting, så jeg tror han var enig at det ikke så pent ut.

Jeg skulle til Oslo kl 1400, så jeg kunne ikke. Men han visste at jeg skal på firehjulskontroll borti gata på fredag, og lurte på om jeg kunne komme innom da, så skulle vi se på det med sjefen hans..

Så foreløpig går det greit, så jeg er spent på hva sjefen sier i morgen. Jeg skal i hvert fall ikke gi meg på dette. Kollegaen hans lurte på hvorfor han ikke hadde brukt den muttertrekker-pipa som var dekket av plastikk, da ville ikke dette ha skjedd!

Jeg kommer tilbake med update i morgen da jeg har snakket med sjefen!

Stay tuned! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på update jeg nå!

Hadde selv omlegging av 2stk dekk igår, og det gikk smertefritt! Må si at jeg på forhånd var litt skeptisk da jeg så "kællane", men man skal ikke dømme av utseende:P

Vi tar ikke omlegging på jobben, kun hjulskift, og da vasker vi alltid felgene etter utført arbeid, både de som skal på, og de som tas av bilen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det løser seg, han visse nok om det selv, er nok flau som aller værst, tro meg... men det derre der løser seg nok, de andre visste om det å, så sjefen ordner det sikkert opp med deg på sikkelig vis;)

Fordi Trinitonn kom tilbake.

Så klart skal de ordne opp, men de fortjener likevel dårlig reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det løser seg, han visse nok om det selv, er nok flau som aller værst, tro meg... men det derre der løser seg nok, de andre visste om det å, så sjefen ordner det sikkert opp med deg på sikkelig vis;)

Fordi Trinitonn kom tilbake.

Så klart skal de ordne opp, men de fortjener likevel dårlig reklame.

Fortjener de dårlig reklame om en kar har vært slurvette? så sant sjefen er enig med trådstarter og verksted ordner opp for seg, så syns jeg de fortjener mer god reklame enn negativ.

Men slikt skal jo ikke være nødvendig, og som det står over her så har jo alle dekkverksteder med respekt for seg selv en slik alu felg pipe med gummi/plastikk rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...