lloydsb Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kommer seg.. Men venter på film fra oppstart og benking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Og her har du mer inspirasjon: http://www.el-caracho.de/ Se f.eks "MOCs" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takk Takk allesammen Veldig artig den siden der, mange gode bygg. Men i dag så har jeg byttet panser og fått på enda breiere dekk. Luft må man jo ha. Neste som skjer med bilen er å bygge om fronten og nytt interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 du får jo ikke godkjennt bilen når dekka stikker slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Kul bil du lager Noen ide på hvor lang tid du har brukt? Og forresten, er det bare meg som syntes dette ser ut som en ford Granada med BMW front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Kul bil du lager Noen ide på hvor lang tid du har brukt?Og forresten, er det bare meg som syntes dette ser ut som en ford Granada med BMW front? Er ikke helt sikker, bilen var orginalt en Ferrari Enzo (som man får kjøpt i en lekebutikk), så ble den ombygd til en Amcar/Dragster, etter det så fikk jeg en ide å lage en BMW, og den ble den slik du ser i det første innlegget. Men jeg har nokk brukt noe mellom 15-18 timer, men meste parten av tiden har jeg jo brukt til å finne delene/klossene som ligger i tre store kasser fullt av lego. Den 635 CS'n ligna noe veldig på en Granada i formen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Og forresten, er det bare meg som syntes dette ser ut som en ford Granada med BMW front? Det er nok mye Granada II rundt bakre hjulbue og bagasjerom der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Sjekk ut denne: http://www.el-caracho.de/html/models/bmw635.htm Samme som 635'n over, men med myye fler bilder. http://www.el-caracho.de/html/models/m1.htm Samme bare M1... mye bilder og info om byggingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Morsomt... men hvorfor stoppe der når man kan lage lifesize! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 I dag så har jeg vært hjemme fra skolen fordi jeg har følt meg litt kvalm, så da fikk jeg tid til å bygge litt gidder ikke å skrive hva jeg har gjort, dere klarer nokk å se hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Sinnsykt tøft... Nesten så jeg også får lyst til å ta fram legoen igjen!! Du skulle prøvd å fått litt camber på dekka vettu, det hadde blitt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 tøft neste legobilen må vare en warsteiner e30 m3 det får du vell till:) har du ikke rette fargene kan du vell farge/lakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 se der ja, der fikk du til slik med fronten og blinklysa som jeg mente.. mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ble veldig mye bedre ja, men det er ganske vanskelig, å få ting i lego til å bli helt likt som i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 morsomt prosjekt;) bommer litt med dempertårnene da;) MEN det er jo ikke så enkelt å bygge en legobil helt lik orginalen da;) Kul bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå