Gå til innhold

Meritter?? (Knust styling)


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her va det mye morsom lesning på morgenen. :D

Har ikkje så ange uhell iløpet av mine 7 år med lappen egentlig.

Det verste må vel være med min første bil, en 83' vw golf 1. med 75 ville ponnyer i den 1.6 l store maskinen. hehe Eg og ein kompis hadde vært på Minutten grill og da hadde eg parkert foran et sånn diplomis- skilt, og da vi hadde fått maten så glemte eg det heilt ut og kjørte rett over det. Heldigvis blei verken bilen eller skiltet skada. hehe. Et annet tilfelle var en fartsdump som kom litt for fort og var litt for høy. Det resulterte i en sinnsyk bulk i bunnpanna, men ingen elkkasje eller sprekker.

Klarte og å kjøre på ei svær måke i hundreogbjarne med firmabilen til det gamle budfirmaet eg jobba for før. Det var fjører, blod og gørr over alt, men ikkje en bulk i den sure gamle hiacen. Iallefall ikkje etter fuglen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har var det mye morro :P

Satt på med en kamerat med M5 i Tyskland, og tok en liten tur opp på et autovern da han ikke klarte å rette opp sladden:P

zvyuus4bld82cbj2257v.jpg

mg9h0eefzzwt3ydq2l8f.jpg

Ble merklig nok ikke andre skader enn noe riper/skraper i bunn av frontfangeren og bunnpanna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke hatt de helt store smellene enda jeg da. Første smellen kom ca 3,5 mnd etter å tatt lappen. Kjørte min første bil *kremt* -82 Skoda 120LS type brun. Siste skoledag før påskeferie, skulle kjøre noen kompiser til videosjappa og skulle krysse en forkjørsvei med kø. En av bilene i køen stopper og lager plass for meg å kjøre mellom, hyggelig tenkte jeg og setter igang, kommer halveis ut i vegen så tetter kødden igjen luka og flekker finger. Det snødde ganske tett den dagen og Skoda'n hadde ikke akkurat det beste varmeapparatet så det dugget som f... i bilen. Så ikke en dritt i speilet fordi jeg måtte rygge tilbake for å vente til det ble klart igjen. Satte bilen i revers og spant bakover, så smalt det... Rett i fronten på en hvit og forholdsvis ny Volvo 460 (dette var i -94) Måtte åpne døra for å se hva det var. Kjørte fremover og fikk en lyd som minnet om at der dro jeg med meg hele frontfanger til Volvo'n. Sjekket etterpå og da hadde jeg revet med skiltet hans. Volvo'n berga ganske bra til tross for hellakkert frontfanger, 2 merker på fanger, ingen bulk. Pris lakkering 6000,- med nye fester for skilt. Skoda'n fikk kun en bulk over fanger, rett ved siden av baklykta. Så berga ganske bra tross alt. Men surt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ett litt kjipt uhell i sommer :? skada 2 bil å en henger som ikke va mine

Skada:

Opel Campa (ble rammeskeiv etter utførkjøringa med bilhengen)

Kondemnerte:

Nissan 200sx 14,5 (ny oppbygd å lakka)

Bilhenger

Fikk kast på hengeren å så endt det sånn hær :x

uo74aea21619sy137wwq.jpg

o19eqq47tpzgunpgdjs5.jpg

Sånn så 200sx ut like før vi lasta den opp på hengeren

jx60136n069vjffw12hg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uppsan ja, sjipt. Men ja, jeg lekte mg på vinterføre, la en solid breie, kontran kom og jeg moste felgen rett i en ganske høy fortauskant, den ble helt knust, dekk ble også revet av :S, men så hadde jeg såpass flax at reservehjulet var akkurat lik den felgen som var knust, så var bare å hive på den og sjifte over dekket så var det i orden xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har vel gjort litt jeg og :P Drepte 2 m-fangere ifjor vinter grunnet kulde og dårlig kvalitet. Så de sprakk bare jeg såvidt toucha no isklumper. Har også mistet 2 stk høyre blinklys i fart grunnet et dårlig feste :lol: Ellers har jeg ikke gjort så mye egentlig (Bank i bordet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden bør ingen lure på hvorfor bilforsikring er dyrt for unge sjåfører. Hjelpe meg... noen av dere har klart å ødelegge mer på et par måneder enn jeg har klart i løpet av 25 år... :roll:

ikke alle mannfolk som vil ha en femi kjørestil vettu:lol:

bank i bordet, men hittil har jeg ikke ødelagt noe som helst, tross rimelig vill satsing. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...