kvammis Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Tok et par bilder av vognen etter jeg fikk nye felger. Det er altså en 2001 BMW 520iat. Med svart sportskinn, xenon ++ Kom gjerne med tips om hva jeg kan gjøre eller ting jeg ikke burde ha gjort Men er ikke så lett for en stakkarslig 19åring på lærlinglønn å få gjort alt man vil.. Det som jeg har gjort med den: - Nye felger (rondell 8,5 og 10x18) - Sorte nyrer - M5 front - Skiftet interiørlistene + litt andre småting Ting jeg vil gjøre framover: - Shaddowline - Bilstein dempere, og litt senk forran. Tips til hvor mye noen ? - Skifte armlenen til en med oppbevaringsrom istedet for telefon. - Xenonkit til tåkelysene. - Lakkere forskjermer ++ (steinsprut) - Dobbel DIN spiller, nye høytalere og en liten sub inn i siden i bagasjen.. (har hatt 2x12" baki men det tok jo halve bagasjerommet) Også har man såklart en liten drøm om større motor men det er ikke noe jeg gidder sette på en liste engang Da jeg kjøpte bilen: Nå: Et par bilder av interiøret før jeg skiftet listene: Eneste bildet jeg har av interiøret med de "nye" listene, men skjønner ihvertfall hva det går i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Meget meget pen bil. Du har absolutt gjort de riktige oppdateringene og de sorte listene passer perfekt med svart interiør. Har du flere bilder av interiøret..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Tusen takk, varmer å høre sånt Går med altfor mye penger til bil, ihvertfall med den syke forsikringen jeg får Hadde igrunnen ikke flere bilder, men løp ned og tok et par. Er noe rart med kameraet da, så de ble ikke helt som de skal. Som du ser har jeg ikke fått byttet girkule heller ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Vakkert! Bare fine mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Flott bil Gjort de riktige tingene med den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 var godt og se du tok bort tre listene,det er ikkje mye fint en fin bil du har fenge deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Det går ann å ha tøff bil selv om det er "familiebil". Det er bilen din et eksempel på "Fornuftig men tøft" er en bra kombo det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Takk igjen for gode kommentarer Men nå vurderer jeg å selge bilen grunnet vinterprosjekt.. :/ http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2022165 Tror dere prisen er okei ? Lov å komme med forslag også Sett iforhold til andre 2001` som ligger ute er det vel den billigste, og har gjerne med utstyr enn mange av de som kommer etter. Men er kmstanden også da, folk er jo så fin på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 var godt og se du tok bort tre listene,det er ikkje mye finten fin bil du har fenge deg Høhøh... fenge Pen bil ja... Hvorfor driver folk å kjøper biler, og selger de igjen med en gang egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 PENT =) Hjalp veldig å bytte interiørlistene. Og som kjent gjør den M5 fronten mye av utseende på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 byttet du interiørlistene eller lakkerte du de som allerede var der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Pen bil, skal du selge den er jo ikke prisen så gal vil jeg påstå. Men beholder du bil,en og hvorfor ikke liksom, så hadde jeg dumpet de listene du endret til fordel for noen alu lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Ble en tragisk slutt på historien til godbilen.. Utrolig trist med bilen, men både han som kjørte og jeg kom fra det uten noen som helst skade så er glad det gikk så bra.. Nå står bilen på jobben og venter på at takstmann skal komme på mandag, men ser jo en del biler på jobben så vet vel at det ikke er så mye håp for den her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Huff Huff. Triste greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå