Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tasman Metallic måtte du selvsagt vise frem på en X6, flire. Hva er det med deg og din forkjærlighet for den bilen Fredrik?

:wink: Lekkert bilde av 1'er coupe, her kommer Waterblue metallic virkelig til sin rett.

Denne er nok også lettere å holde ren enn Tasman fargen Fredrik.

8)

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fredrik, bluewater metallic het tidligre Samoablue, hadde det på min første E36 coupe, forøvrig en 325i.

Fikk mange positive kommentarer mht den.

Syns denne fargen er undervurdert, i solen blir den isblå, og den er ikke veldig vanlig heller.

Tasman metallic har jeg ikke sett ennå, hva er dette?

:?

Bluewater Metallic

rwa6mdbn8nxzunnyeu3y.jpg

Tasman Metallic

1sm8n5nll2022le5oo6d.jpg

Babyblå og grønn? :(

• 2 weeks later...
Skrevet

Det ble da spacegrey!! Det er den fargen som jeg har mest lyst på. Letter å holde men ikke så lett å selge som det en sort er.

30hfvhh56fb6ooibesyp.jpg

Samtidig fant jeg denne på nettet å den ser ekstremt bøllete ut!!

Med m-sport, mørke ruter, sorte nyrer og xenon i angeleyes og tåkelys så ser den værst ut.

Har droppet performance delen av den enkle grunn at pengene ikke strekker til.

Her er tråden til bilen over som er blitt en del modifisert etter det bilde er tatt. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=165883

Skrevet

Er utrolig mye lekre biler på E90post.

Liker smaken din, kanskje jeg bør ta en tur til deg til våren når ny familievogn skal handles inn?

8)

Spavegrå er veldig populært i statene mener jeg å huske, her er det vel antrazit som er tingen, syns space er noe som kler E9*, så tror det blir meget bra!

Kom med mer detaljer etterhvert som ting blir spikret da!

:wink:

Skrevet

Det er bare å si fra når du skal bytte så får vi se om vi ikke klarer å hjelpe deg.

Blir gal av dette farge valget. Kommer til å endre annenhver dag, men en dag så går den i lås! Produksjon i begynnelsen av november og levering i slutten av nov/ begynnelsen av desember med litt flaks...

Skrevet

Jeg for min del synes fargen på min E39 er sjelden, og pen når bilen er nyvasket ren og pen. Santorin Blaü individual farge. Tipper det ikke er mange Bmw'er i Norge med den som orginal lakk.

d64qigi2d51iu5mdwgif.jpg

7ptiwiyma7f8hhw8j7se.jpg

Skrevet

Det er desverre sånn at jeg står mellom svart og space! I dag endret jeg bilen litt, blandt annet farge! Det blir sort met. En kollega av meg fikk sin sorte nå og den så stilligere ut en space.

Litt morsomt: Jeg bestillte den på mandag og har faktisk blitt flyttet frem til produksjon om ca 10 dager! Dvs bil i uke 46/47!! har bare hatt ekstrem flaks!!

Det blir nok prosjekt tråd etterhvert!

Skrevet
Det er desverre sånn at jeg står mellom svart og space! I dag endret jeg bilen litt, blandt annet farge! Det blir sort met. En kollega av meg fikk sin sorte nå og den så stilligere ut en space.

Litt morsomt: Jeg bestillte den på mandag og har faktisk blitt flyttet frem til produksjon om ca 10 dager! Dvs bil i uke 46/47!! har bare hatt ekstrem flaks!!

Det blir nok prosjekt tråd etterhvert!

Hyggelige saker & ting... :D... Jeg tror bilprodusentene sliter alvorlig med å få solgt biler om dagen og at mange salgsordrer bl.a kanselleres fordi folk ikke kan få finansiering... det kan kanskje være årsaken til at din bil er flyttet frem i køen. General Motors er f.eks i verdi satt tilbake intet mindre enn 60 år og har nå en markedsverdi som i 1950. Volvo er trolig ferdig som bilprodusent med mindre et eller annet helt ekstraordinært skjer... 3000 svenske medarbeidere ble sparket denne uken i tillegg til ca. 2500 medarbeidere for noen måneder siden. Dette er dramatisk og berører selvfølgelig BMW også... og jeg tipper at flere nisjemodeller (som f.eks X6) blir trukket tilbake i løpet av relativt kort tid. Problemet for bilprodusentene er at de ligger 4-5 år etter markedet så de modellene vi nå ser ble påbegynt da alt så mye lysere ut økonomisk... og det er håpløst når økonomien er så volatil som den er nå. Hvis vi har "normale" tilstander om 2-3 år er vi heldige, men det tror jeg dessverre ikke.... for mye er allerede ødelagt.

Skrevet

det blir helt klart tøffere i verden, men det trengtes jo en justering så får man bare håpe at det snart stopper og at folk snart tør å gå ut av husene sine.

Nybil salget hos oss har faktisk gått litte granne opp de siste ukene! Men det blir tøffere fremover, det tviler jeg ikke på.

Blir det tasman eller bluew på deg fredrik?

Skrevet

jeg har selv nylig tatt inn en svart e91. en meget pen bil med en meget pen farge. men jeg blir stadig sjokkert over hvor fort skitten den blir. :D

men så lenge en svart bil er rent så er det den dessidert fineste fargen...

Skrevet
Volvo er trolig ferdig som bilprodusent med mindre et eller annet helt ekstraordinært skjer... 3000 svenske medarbeidere ble sparket denne uken i tillegg til ca. 2500 medarbeidere for noen måneder siden. Dette er dramatisk og berører selvfølgelig BMW også... og jeg tipper at flere nisjemodeller (som f.eks X6) blir trukket tilbake i løpet av relativt kort tid. Problemet for bilprodusentene er at de ligger 4-5 år etter markedet så de modellene vi nå ser ble påbegynt da alt så mye lysere ut økonomisk... og det er håpløst når økonomien er så volatil som den er nå. Hvis vi har "normale" tilstander om 2-3 år er vi heldige, men det tror jeg dessverre ikke.... for mye er allerede ødelagt

Er enig i at Volvo har et betydelig problem, spesielt siden de har en svak eier (finansielt) i Ford.

Når det gjelder BMW vil nok de, som de fleste andre merke et endret adfersmønster, men mht modeller som X6 som er ferdig utviklet og som nyter en betydelig salg, og som i tilegg er en model som BMW tjener store penger på....

Vil nok ikke bli trukket tilbake.

Verre er det da med Mini som ikke genererer noen kr ifh.

Det er nok heller nisje modeller som V eller F som har blitt omtalt enkelte ganger som heller ryker, ikke noe jeg vil gråte over.

Skrevet

Blir det tasman eller bluew på deg fredrik?

Jeg tror at det blir Tasman, men bilen skal ikke bestilles før i februar/mars... jeg gidder ikke å slite 10-15000 Km på E6 mellom Danmark og Norge gjennom en lang vinter med en splitter ny BMW. Ergo får den heller stå klar i Norge når vi kommer frem til mai/juni måned 2009. Dette gjør at jeg får litt mer tid til å bestemme meg... en Mercedes-Benz W204 C220 CDIT frister også veldig for en eldre herremann som meg. Jada... jeg vet at jeg er håpløs... :roll:

Skrevet
Nå jobber jeg med salg av bruktbiler så jeg vet hva "normale" kunder spør etter.

Bilen skal selges våren 2010. Velger jeg da ukurrant farge så taper jeg mer penger enn hvis jeg velger en lett salgbar farge.

quote]

jesus?

Nei, da sier jeg heller slik. velg deg den fargen du egentlig vil ha! det burde telle mer enn at du tenker på salg seinere!

koste hva det koste vil!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...