Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg solgt bilen min å tankene begynner å spinne.

Hvis jeg ikke finner noen gode kjøp i tyskland så blir det en ny bil.

99% sikker på at det blir en coupe. Fargen jeg står mellom er Sort met og space grey. Intriøret blir sort skinn.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

Hva synes folket? Jeg er 110% sikker på at jeg skal ha stjerneeker 230 som er felgene som står på den øverste bilen!

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Personlig hadde jeg styrt langt unna sølv, grå og sort dersom jeg hadde hatt muligheten til å kjøpe helt ny bil. De fargene er bare så ubeskrivelig kjedelige. Jeg hadde gått for en stilig og skarp rød eller blåfarge. Imolarød eller estorilblå er knall farger. (Eller noe tilsvarende).

Dessverre tilsier min økonomi brukt bil, med de begrensningene de medfører i valgmuligheter. Og derfor sitter jeg med et sølvfarget gjesp i garasjen...

Skrevet
Fargen jeg står mellom er Sort met og space grey. Intriøret blir sort skinn

Jøyemeg, skal virkelig skille deg ut du? :wink:

Av de to kjedelige fargene der hadde jeg valgt sort, jeg hadde glatt valgt noe sprekere, både utvendig og innvendig.

Skrevet

Nå jobber jeg med salg av bruktbiler så jeg vet hva "normale" kunder spør etter.

Bilen skal selges våren 2010. Velger jeg da ukurrant farge så taper jeg mer penger enn hvis jeg velger en lett salgbar farge.

Det har vært snakk om Brilliant white også med brunt skinn interiør. Å lakkere bilen i den farge koster alene over 40 000kr så jeg har droppet det også!

Jeg har veldig lyst på salbrunt skinn interiør, men i og med at den mest sannsynlig kommer til å bli delvis bygget om til BMW Performance bil som da innebærer sorte alcantara recaro seter så kan ikke resten være brunt!

Skrevet
Nå jobber jeg med salg av bruktbiler så jeg vet hva "normale" kunder spør etter.

Bilen skal selges våren 2010. Velger jeg da ukurrant farge så taper jeg mer penger enn hvis jeg velger en lett salgbar farge.

Det har vært snakk om Brilliant white også med brunt skinn interiør. Å lakkere bilen i den farge koster alene over 40 000kr så jeg har droppet det også!

Jeg har veldig lyst på salbrunt skinn interiør, men i og med at den mest sannsynlig kommer til å bli delvis bygget om til BMW Performance bil som da innebærer sorte alcantara recaro seter så kan ikke resten være brunt!

The world is full of boring cars sprayed in boring colours. BMW offers almost two dozen different shades of black and grey, Mercedes-Benz knows more varieties of silver than Tiffany´s, and Audi can´t stop itself championing warm charcoals and - how risqué - the odd subdued shade of blue. The reason ?... Fickle resale values: the pinstriped sales junkies fear you won´t be able to flog it in two or three years time. Because of this narrow-minded colour choice, premium dealer lots across the world are crammed with anonymous cars.

Sitat: Georg Kacher, CAR, September 2008

Skrevet

HELT ENIG i sitatet.

Hvis man skal gå rundt og være redd for at bilen ikke blir solgt til første person med seddelbunken klar, så har man pokker meg lite å bekymre seg over her i livet.

Sitter selv med et sølvfarget gjesp.. :(

Skrevet

Det finnes alltid en kjøper som vil ha en litt uvanlig farge.

Når jeg ser etter bruktbiler, hopper jeg konsekvent over alle biler som er sort eller sølv. (Jeg har en sort bil, men det var ikke så mange alternativ siden jeg bestemte meg for å kjøpe den billigste e34 touringen på autodb.)

Hvorfor betale en formue for en bil som ingen legger merke til?

Skrevet

Sort er og blir en stilig farge. Uansett farge, så er det noe spesielt med alle BMW sine farger.

Gå for sort. Det passer alltid på BMW. Og det er egentlig ikke så forbanna mange sorte biler rundt om. De fleste er sølv.

Skrevet
men i og med at den mest sannsynlig kommer til å bli delvis bygget om til BMW Performance bil som da innebærer sorte alcantara recaro seter så kan ikke resten være brunt!

Det argumentet kjøper jeg. :)

Skrevet

Jeg ville gått for en lys farge, Spacegrå eller Titansølv metallic. Jeg syns dette er farger som passer dagens BMW svært godt. I tillegg syns jeg de gjør seg når bilen får litt hjul og gjerne M-optikk.. Har hatt sort bil og kommer ikke til å ha det igjen.. Hvertfall ikke med det første.. :wink:

Skrevet

Må si meg ening der ja, vis du har tenkt å bruke 500k++ på en bil, så vil du vel også at den skal bli lagt merke til? Eller hva?

Det ville værtfall jeg tenkt over, vis jeg var deg :)

Kjøpte selv en grønn bil, fornøyd med det, hehe :)

Lykke til med vurderingen!

Skrevet
Fargen jeg står mellom er Sort met og space grey. Intriøret blir sort skinn

Jøyemeg, skal virkelig skille deg ut du? :wink:

Av de to kjedelige fargene der hadde jeg valgt sort, jeg hadde glatt valgt noe sprekere, både utvendig og innvendig.

Hagenisse skrev alt som trenger å skrives for min del!

Skrevet
men i og med at den mest sannsynlig kommer til å bli delvis bygget om til BMW Performance bil som da innebærer sorte alcantara recaro seter så kan ikke resten være brunt!

Det argumentet kjøper jeg. :)

Bare du så ordet "recaroseter", så ble du helt ellevill og var med på alt! :P Om så bilen ble rosa, så hadde det gått bra for deg ;)

Skrevet
Sort er og blir en stilig farge.

..det er egentlig ikke så forbanna mange sorte biler rundt om. De fleste er sølv.

Word!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...