Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjøper store svamper på mekonomen, og vasker en gang i uka med turtlewax eller autoglym shampoo..

Tørker så klart, eller så tar det jo 1 time så er den skitten..

Syntes det holder å kjøre 2 minutter jeg.. Hender hvis det har vært mye regn og drit, så spyler jeg den i høyttrykk først.. Da har jeg 2 minutter å kjøre hjem.. Tørker ikke bilen først da, før jeg kjører hjem å vasker videre.. Når jeg kommer hjem igjen, så er bilen skitten igjen.. Hvis jeg har vasket ordentlig hjemme også, og ikke vasket, så blir det fort skittent å.. Vasket hos Sondre før Gatebil Kr. sand, men han hadde dårlig tid ja, så fikk ikke tørket.. Da var det skitten bil når jeg kom frem.. Og da var det bra vær.

Etter en time i oppkjørselen.. ;) Det blir støvflekker der vannet har tørket..

Jepp, å kjøre med våt bil etter vask funker ikke..

• 2 months later...
Skrevet
Hva bruker folk på svart dashbord o.l som har begynt å bli litt matte?

Er det å få tak i noe så man blir kvitt dette?

Bilprodusentene bruker millioner på å lage dashbordet med matt overflate som ikke reflekterer i frontruta, og så vi du gjøre det blankt. :roll:

Skrevet

Vasker bilen 1-2 ganger i uken, utevendig må vites. Innvendig blir det lett støvtørking og litt på sparkepanelene. Støvsuging er vel annenhvergang.

Vasker med Meguiars såpe og microfiber vott, gritguard i stor bøtte, The Absorber for vann fjerning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...