Hansh Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Er det fordi det er glatt at det ikke er mulig å se bremsespor og? Noen som vet grunnen til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Fader, det såg virkelig surt ut! Bra det gikk bra med deg, men føler med deg med bilen... Håper det ordner seg til det du synes er beste løsning når uhellet først er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Jada, det er faktisk so glatt i halbrendslia når det regner.. noken perioder er det ulykker der daglig.. Ka som hadde skjedd om eg heiv bilen i grøfta uten berøring veit eg faktisk ikkje, men er ikkje det eg tenker hardest på akkuratt no for å sei det slik.. Han har sertifikat og bilen var forsikra osv heldigvis.. Og eg tok det faktisk UVENTA rolig etterpå.. ikkje EI sur mine en gang men surt att en bil han hadde kjøpt for 4 tusen av naboen, skal ødelegge min eg over 250 for 2 år sia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 faen t kjipt da jørgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Trist å se før man legger seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 æsj, den er sur:( Får håpe du får bra igjen på forsikringa da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Dette var triste greier Haaper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Det ordner seg nok.. var å såg på bilen litt nermere ista.. såg att det ikkje lenger er glis mellom bakskjerm og bak luke, og på hi sida av bakluka er det eit alt for stort glis, så heile hekken er faktisk skjeiv... Men men R.I.P.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Var bra å se at ingen kom til skade... bør vel bli gjort noe der nå siden det har blitt et relativt stort avisoppslag. Så får du håpe at ting ordner seg med forsikringen... beste er vel kondemnering og en god pris tilbakebetalt. Hadde det vært min bil så hadde den ikke vært det samme for meg etterpå... med tanke på at den har vært i kollisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Nei, bilen vil aldri bli en "ukrasja" bil lenger... og når eg sjølv har sett att bilen er skeiv så er det heller ingen tvil lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 er den skjei i baken, og det er en del, blir den nok sendt tel huggern ja.. ikke så ofte rammeskjeive biler blir retta opp av forsikrings selskap lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Sant det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Uff, triste greier... Så jo ut som bilen var veldig strøken. Får håpe det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 takk takk, ja alt ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Var det virkelig glatt og? Eg kan love deg att kjem du opp der med en traktor på 1 sylinder så klare du å få sladd om du prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå