Gå til innhold

Enda en luring som skaper HØYE forsikringspremier for oss..

ALLSTAR
 Share

Anbefalte innlegg

Dette går vel ikke utover våre forsikringspremier. Det er jo bevist at han kjørte alt for fort. Da betaler ikke forsikringsselskapet noe.

Neivel? Enda en BMW registrert i en ulykke...Sto det riktig nok ikke noe om det i teksten, men om han påførte andre økonomiske skader...så må forsikringsselskapet ut med penger.

Det har seg jo slik at for hver BMW som krasjer, jo sikrere på selskapa på at BMW-førere kjører som noen idioter, så her må høye premier til...

Forsikringsselskapet vil betale ut, og kreve regress.

Hvorfor skulle de sette opp premien for noe de ikke taper penger på?

Det går ikke an å forsikre bilen for grisekjøring på offentlig vei, så da skal vel ikke premien beregnes utifra statistikken til de som gjør dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slike idioter gjør meg så jævlig forbanna,som sagt tidligere så er det mange nyoppkjørte som tror de er verdensmestere bak rattet,men med en gang de kommer ut for en situasjon i forbindelse med grisekjøring blir de like forvirra som en nysluppen fjært i en kurvstol!For oss ekte bmw entusiaster er dette helt jævlig,selvfølgelig går det utover forsikringa vår,alt med bilforsikring går på statistikk,har sett fine eksempler på det hos min saksbehandler i if.Og ikke minst så gjør slike idioter at politiet følger bmw førere konstant,og er det kontroll kan du vedde på at du blir stoppa.

Og til deg som havna på taket under denne grisekjøringa,håper du tenker deg om neste gang,men det tviler jeg på at du gjør slike som deg lærer aldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke akkurat ut som noen lavprofil rdekk heller..

men uansett- så kan ikke slike hastigheter osv forsvares. og fyren har kun hatt lappen i 1mnd. men slik jeg kjenner meg selv, og alle andre som jeg kjenner som er bilintressert- har hatt over 170kmt på norsk vei.. enten dere innrømmer det eller ikke. og sannsynligheten for at dere hvertfall har passert 150 iløpet av den første mnd med lappen er i mine øyne for stor til at dere kan benekte det, uten at jeg fatter mistanke om at dere lyger. det samme gjelder stygge forbikjøringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner tilfeldigvis han som kræsjet. Avisen lyger såklart. Farten var ikke så høy som beskrevet, men var over 100. Var en E34 ja.

Vitnene påsto dirkete til politiet at det var over 200 km/t mens politiet sier noe annet og vegvesenet noe annet der igjen og førerne sier noe annet. Er vanskelig å velge noen å tro på..

Det som skjedde var at de kjørte over en bru og kom av bruen der gatelyset var slukket. E34 fikk sleng og rullet rundt i luften eller noe. E34 kjøreren husker ingenting men han som kom bak (Opel Vectra) forklarte meg alt. Opelen slakket ned etter bruen men hørte da noe skrensing og ga på da for å se hva som skjedde. Opeleieren fikk med seg fra han var i luften og landet. Det var mørket som gjorde at han ikke var klar over at det var et glatt parti, men da kunne han ha avpasset farten deretter. Er Idiotfærer å drive på sånn.

Jeg gir ingen sympati til han som kjørte E34'n selv om han er en venn av meg. Har sagt det til han at det var veldig teit av han å gi bånn gass å leke verdensmester med en bil han ikke kjenner i det hele tatt. Han har fått hørt dette av hele vennegjengen, og kommer heller ikke til å slutte å få høre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hawkon88, Nei, men det er jo noe i å gjøre det på egen forsikring. Nå er det mest sannsynlig selgers forsikring som må ta støyten. Den gjelder en dag eller noe sånt etter salg for hjemtransport.

Neida, eller egentlig er det selger som må betale.. Men han som kjørte E34'n sa at han skulle dekke alle utgifter dette ville ha kostet selger å det har han gjort. Så selger må ikke ut med noen utgifter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner tilfeldigvis han som kræsjet. Avisen lyger såklart. Farten var ikke så høy som beskrevet, men var over 100. Var en E34 ja.

Vitnene påsto dirkete til politiet at det var over 200 km/t mens politiet sier noe annet og vegvesenet noe annet der igjen og førerne sier noe annet. Er vanskelig å velge noen å tro på..

Kjenner meg igjen i det der faktisk.

Da jeg knuste den lånte granadan kom det vitner som påsto jeg måtte hatt nærmere 200 forbi dem.

Dette på en smal svingete vei med 50 grense.

Til og med politiet lo av dem.

Og mens jeg lå der forslått og jævli hører jeg det komme fra ei dame: "han er sikkert full"

Dette var da rett etter 16.00, kom rett fra jobb og hadde arbeidsklær på meg.

Men det verste var faktisk noen dager senere da jeg møtte en av lederne i røde kors, han var dritings og sa rett ut at det hadde vært til pass for meg om jeg hadde daua..

Fine folk det der :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18år, forsikringen på e30' 325'en min med delkasko kom på 9000, tro det den som kan. Men jeg grisekjører iallefall ikke bilene mine. mulig det er derfor!!

På en annen side er det jævlig lett for vitner osv å bare si.. " han kjørte i 200", mens farten muligens kan ha vært 140. Fartsmålinger i øyesyn er vanskelig å bedømme. Noe "vanlige" folk virker å vite bedre enn noen andre.

Men, det beste for alle er jo at man kjører ifra seg på bane, ikke på veiene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...