Ron Jeremy Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Sjekk ut denne gamle 02'en. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde One of a kind. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 den var ikke mye pen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Den va RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 syns ikke den var spesielt pen jeg da. litt for drøy bredding, også ser den cab løsningen helt jalla ut... kanten på felgene var litt vel også syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Syns den var litt tøff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Litt overkill bredding forran, men syns den var tøff... Og ja, dette er nok one-of-a-kind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 var litt tøff, men noe med breddingen som jeg også syns var litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Synker i pris også, sto i 120 eller rundt der sist jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Synker i pris også, sto i 120 eller rundt der sist jeg så den. Så han slår av 40k i slengen, wow, neste gang kanskje det løsner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Syns denne var litt sprek jeg. Noen andre felger, og en mer "skrikende" farge så hadde denne vært helt knall som "show-bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 BBS Rs er drømmefelger da Blir jo til at han må ha den enorme kanten pga den ekstreme breddinga da:) Men en anne farge hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Den var RÅ da. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Den var RÅ da. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 er kule og ikke fult så kule løsninger på denne bilen litt ja og nei faktor på den for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Denne så jeg litt på da den sto på Tomter på østlandet. Ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Edit: Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå