Richie85 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 mange som skal ha disse hjulene da! Jeg hadde planer om å bestille meg noen selv, men etter noen søk på nett og forumet her, så blir den planen skrinlagt hvertfall.. Er utrolig flotte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 hehe, jeg og brosjan skal vel bestille et sett hver før sommeren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 De kopiene jeg har sett har det vært noe som skurrer med. BBS LM er rå felger i rett dimensjon, men jeg ville ikke kjøpt replika hvis ikke de har kommet med noen som ser helt like ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hvordan er egentlig gjennomsnittskvaliteten på replicafelger? Syntes det virker skummelt å kjøre rundt med replicas med tynne eiker(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Det varierer. Ofte er de mest populære orginalfelgene av bra kvalitet laget av lettere og sterkere materiale enn de billige kopiene. Det er også noe av grunnen til at de koster mer. Så kommer andre produsenter og lager billige etterligninger. Disse er ofte mye tyngre og blir lettere utsatt for skader. For vanlig bruk trenger det ikke spille noen særlig rolle, hvis en ikke er opptatt av vekt og kvalitet. Farlig er det nok neppe. Men noen felger blir fort skjeve, f.eks hvis en er uheldig og kjører i et hull i veien. Jeg foretrekker lette sterke felger, det føles bedre å vite at man har optimale greier på bilen. Lavest mulig ufjæra vekt er en fordel også for komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 De kopiene jeg har sett har det vært noe som skurrer med. BBS LM er rå felger i rett dimensjon, men jeg ville ikke kjøpt replika hvis ikke de har kommet med noen som ser helt like ut. Ikke for å henge seg opp i detaljer på en gammal tråd....men har du sett hvor mye originale LM koster egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 De kopiene jeg har sett har det vært noe som skurrer med. BBS LM er rå felger i rett dimensjon, men jeg ville ikke kjøpt replika hvis ikke de har kommet med noen som ser helt like ut. Ikke for å henge seg opp i detaljer på en gammal tråd....men har du sett hvor mye originale LM koster egentlig? Hehe....JO, men de kopifelgene er ikke verdt det! Da er det bedre å finne noen andre alternativer, iallefall de felgene som gs selger ser superkjip ut. Skikkelig grov støping med tjukk lakk utenpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Tror ikke dere har sett felgene ifra bmautosport i det hele tatt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Er det noen plasser i norge man kan få tak i CSL replica felger lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Kanskje du kan vise oss da? Jeg har sett et sett org bmw Doublespoke felger som en kompis kjøpte ferdigoppusset, de var iallefall strøøkne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Linea Corsa felgene er vel LM kopiene som ser mest troverdig ut. Jeg velger også å tro at de er av best kvalitet blant kopiene også. Holdt på å kjøpe disse tidligere i år, i 19", (fordi 18" ser små ut.. felg design), men sluttprisen på rundt 20 laken for kopi felger syns jeg var drøyt. Slang på noen tusen isteden og kjøpte ekte vare! Ikke LM vel og merke. Kan legge til at wheeldude er en seriøs forhandler om de skulle bli aktuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Kanskje du kan vise oss da? Jeg har sett et sett org bmw Doublespoke felger som en kompis kjøpte ferdigoppusset, de var iallefall strøøkne! Det kan jeg jo gjøra: http://www.bmautosport.co.uk/detail.php?siteid=1199 Her vist på bilen til halvor her på forumet, 8,5/9,5x18": http://images.bimmers.no/files/m6vpzzuux3mviym6wkx3.jpg Har i tillegg sett en del på Linea Corse, men det som er litt kjedelig med å kjøpe ifra USA er at det drar med seg en god del mer i frakt desverre. BM har ikke fått inn igjen LM kopiene på lager enda, men nå er det jo snart vinterdekksesong uansett så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Vi har jo i 18". Men blir vel kansje lite for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jeg syns de fra GS gjorde susen, hvertfall i forhold til prisen! Her et bilde av min med LM-kopiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Vi har jo i 18".Men blir vel kansje lite for deg Skal nok ha 19" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå