Staurbakk Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 hei jeg lurer på hvilken størrelse det er på mine høyttalere på min e46 sedan 99 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 I min E36 Sedan 96 mod var det 5.25" foran med 1" i døra. og 6,5" bak kun ett element... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 3" høyttalere finnes vel ikke? Tenker på den som står i døra foran på E36 sedan. Det må være enten 3,5" eller 2,5". Noen som vet nøyaktig? Kan også bekrefte at det er 5,25" foran i gulvet på E36 Disse satt som et skudd og spiller ganske bra: http://www.clasohlson.com/no/Pioneeri-5 ... er/38-4432 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Det står 1" i døra, bare i en litt større brakett, bare å ta av innerdøra og skru av ringen rundt braketten. Så kan du vippe ut det som er inni der å f.eks lime fast ny 1" med limpistol inni braketten å skru den fast igjen slik den sto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Noen som vet om det går ann å kjøpe en adapter så man kan ha 6x9 baki e46 isteden for 6,25"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Tviler er ganske dårlig plass baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Tviler er ganske dårlig plass baki der. Åja.. Noen som vet om en plass der jeg får kjøpt 6,25" som spiller bra til en grei pris a? Som helst er plug'n play. Kikka litt rundt.. men finner mest 6,5" bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Lite 6.25" å kjøpe. Fleste 6.5" passer med litt mods. Eventuelt kan du sjekke her http://www.bavsound.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Noen som vet om jeg får plass til dette? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15609&katid=649&id= Foran i dørtrekka på en E46 touring. Har hi-fi anlegget fra før. Uten for mye mod og at det ser originalt ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Går nok greit, men du bør heller prøve å få mellomtonen opp på dash eller i a stolpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Mellomtonen står fra før i dørtrekka mine værre med diskanten tenker jeg. Om jeg får lurt den under det originale dekslet som er det fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Ikke så oppdatert denne posten.. ikke om e60 ihvertfall.. Jeg har Hifi standard pakke, kan noen opplyse meg om str på høytalere og dybde eventuelt på sub, høytalere bak i taket, foran i dørene osv. jeg har touring, så ingen hatte hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Passer "standard" diskanter der som de originale sitter i E39 touring? Har et Ground Zero GZRC13XII frontsett, husker ikke størrelsen på de i det settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Okei, flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå