Torbjørn E39 Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Kom ut imorges og ser at alle vinduer er nede, soltak er åpnet og sentrallåsen er låst opp. Selvfølgelig har det regnet i hele natt, heldigvis er jo dreneringen i dørene ok, åpnet dørene så rant det vann, setene er trukket med vann. Bilen ble avlåst igår kveld. Noen som vet hvorfor dette skjer?? Bilen det gjelder er en 2003 E39 525 dat.
Kjennern Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Når du holder nede åpneknappen en stund så åpner den alle vinduer. Kan det være noe galt med denne funksjonen tro? Om bilen var låst når du kom vil jeg nesten tro det. Om bilen var ulåst når du kom til den kan det jo hende du har trykket inn knappen på nøkkel uten å vite det. Been there done that. Men stod heldigvis i garasjen da det skjedde.
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Det står at bilen var ulåst ja, så muligheten er der for at åpneknappen har ligget i klem i lomma eller noe sånt. Da åpnes som kjent alle vinduer, luke og dørene låses opp.
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg vet om den funksjonen, men nøklene lå på kjøkkenbenken uten noen form for påvirkning... Spekulerer om solid regnvær har gjort at det har trukket vann inn i noen moduler som har med låsing/åpning av sentrallås, vinduer og soltak og forårsaket en kortslutning e.l. som har ført til at dette skjedde.. Noen som vet??
skillbill Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Det er jo en mulighet da! Hvertfall det mest "logiske" for min del, siden du mener at nøkkelen ikke har ligget i klem;) Det er ikke noen mulighet for "feil" i nøkkelen selv da?
Bmw 523iat Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Det samme skjedde meg med enn audi allroad en gang, da var det komfortmodulen som var gåen. Verdt å sjekke ut iallefall
espen lysholm Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Jeg hadde dette på en 330XI Touring tidligere. Riktignok gikk ikke vinduene ned, men bilen ble låst opp og glassluken åpnet seg. Utfordringen var låsemekanismen på den delte bakluken (glasset) som fusket.
325ti Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Dette var også et kjent problem på diverse vag biler. grunnen den gangen var at komfortmodueln full i fuktsom igjen resulterte i åpne luker og vinduer. Tipper du har problemet ditt der.
Otis Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Det er nok kun komfortmodulen som kan være problemet.
Alpejohn Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Hvor finner man denne modulen? Nå ble jeg litt nervøs her, har komt til bilen om morgenen og den har vært låst opp. Dette har skjedd et par ganger bare. Og jeg er sikker på jeg låste den på kvelden. Men har ikke skjedd på flere måneder nå. Men vil IKKE oppleve og få bilen full av vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå