Fredrik Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/10/13/122431.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jaja.. blir det sånn, kan de ikke like greit sette opp aldersgrensen for å ta førerkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jaja.. blir det sånn, kan de ikke like greit sette opp aldersgrensen for å ta førerkort? Det er jo selvfølgelig også mulig, men Ford´s alternativ... som helt sikkert kommer til å bli kopiert av samtlige andre bilprodusenter... er ganske sikkert utrolig mye mer effektivt når man skal bremse de aller tøffeste gutta i gaten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Lykke til med det hadde bare byttet nøkel med mamma eller pappa da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ganske effektivt dette ja... Hvem var det egentlig som kom med den idè'n om at alle biler skulle ha førerkortleser, og at førerkortene skal programmeres etter hvor gammel du er, hvor mye erfaring du har etc? Du må selvsagt "dra" førerkortet i førerkortleseren for å få startet bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Dette blir nok realitet å så dumt er det vel ikke med alle gærningene som er der ute, men det gjelder vel bare nye biler så det tar nok noen år før "alle" biler har slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Uansett så har ikkje ein 18 åring råd te ein splitter ny ford... Men ideen er ikkje så dum da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 nå må jeg snart finne på noe annet enn å jobbe på ford snart trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ideen er kjempebra. Får håpe det blir en realitet og at andre bilprodusenter følger etter. Før eller siden må dem begynne, jo før jo heller. Det vil gagne våre barn og barnebarn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Spenstig forslag, men langt fra gjennomførbart. Jeg ser mange problemer her. Men tanken er god ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hvem vil ha ford? Og hvem bestemmer over en 18-årings bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Spenstig forslag, men langt fra gjennomførbart. Jeg ser mange problemer her. Men tanken er god ihvertfall. Hvilke problemer ser du ?... Dette er uten tvil teknisk gjennomførbart på moderne biler og jeg er også rimelig sikker på at politikerne justerer lovverket så konseptet hurtig kan være endel av innsatsen for å få ned antall ungdomsulykker på veiene. Én utfordring er; som andre også er inne på, at det dessverre går noen år før fremtidens ungdommer kjører dagens nye modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg degraderer i årsmodell.. så jeg slipper den utrolig stygge katalysatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Uansett så har ikkje ein 18 åring råd te ein splitter ny ford... Men ideen er ikkje så dum da... Vel en Bil eller en Ford i dette tilfellet vil ikke være splitter ny for alltid og en 18 åring har kanskje råd til en 3-4 år gammel Ford som har dette systemet, dessuten så låner dagens ungdom seg oppetter ørene bare for å få den feteste bilen i gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Nå må nok foreldra tviholde på nøkla sine fremover! Tenk å ha en bil som nekter deg å burne Greit konsept forsåvidt, men får holde at de begrenser farten. Selv foreldrene trenger ikke ha mulighet til å kjøre i 200+ DET er farlig i en ford det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå