e30 tic Skrevet Juni 30, 2020 Forfatter Skrevet Juni 30, 2020 tjaaa, død tråd, bilen har vert død siden e30meet i fjor, slet med kassen kastet av seg olja, så nå har den e46 320d 6trinn kasse å ny lamell, håper det funker. Sleit i fjor med at den gikk for fett på fullt og over 30 grader luft temp så må prøve å få det i orden så det kan herjes litt.
Blaamann Skrevet Juli 26, 2020 Skrevet Juli 26, 2020 (endret) Få svar å få her om dagen men jeg vil allikevel se fortsettelsen her! Tommel opp for pågangsmot på ett kult prosjekt!! Grattis med fullført 02 også btw... Endret Juli 26, 2020 av Blaamann
e30 tic Skrevet Juli 26, 2020 Forfatter Skrevet Juli 26, 2020 Bilen holdt 3 dager på rudskogen. Nå skal den få hvile litt trooor jeg mtp bane kjøring. Må prioritere litt annerledes fremover Takker E30 på vått 02 på tørt 👌 Blaamann, NilsP, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5
NilsP Skrevet Juli 26, 2020 Skrevet Juli 26, 2020 9 timer siden, e30 tic skrev: Bilen holdt 3 dager på rudskogen. Nå skal den få hvile litt trooor jeg mtp bane kjøring. Må prioritere litt annerledes fremover så suksess med nye kassen ja? motor då? Fremdeles for fett?
e30 tic Skrevet Juli 27, 2020 Forfatter Skrevet Juli 27, 2020 Nye kassen virka fint ja, den er faktisk tett og enn så lenge.. Ja det låg feil i sprutet, den feita opp over 95grader vann temp. så nå klarte den 4 gir i langsvingen greit :) Var ein kjapp tur i bremsebenken før treff NilsP reagerte på dette 1
e30 tic Skrevet August 20, 2020 Forfatter Skrevet August 20, 2020 Banekjøring på lørdagen, utstilling på søndagen Liten bane, men morro når ungene kan få sitte på. Kjørte på bane med kose hjul. Funker sånn passe bare men dekka sitter da på.. Weltzin reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 21, 2020 Skrevet August 21, 2020 Har jo sett denne bilen og samtidig vet jeg du bruker den på bane osv Og får kjørt seg . Gøy å se hvor pen den er selv om den er et leketøy.
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2020 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2020 da var lørja vinter lagret, litt i tvil om den ble vasket å setelt før den ble satt bort men den står vertfall tørt, men presenning oppå
e30 tic Skrevet Mai 1, 2021 Forfatter Skrevet Mai 1, 2021 Starta i år også, må ut for EU kontroll. Tror jammen den ryker rett inn på lagring etterpå Weltzin, KKME30, tpmek og 5 andre reagerte på dette 8
e30 tic Skrevet Juli 27, 2021 Forfatter Skrevet Juli 27, 2021 Overlevde E30Meet denne gangen og. Kanon bra treff og plass, bra bane osv. Herja litt med No control drifting og testa noen drag men fikk fjusk da en Wg slange poppa av.. Jeg klarte meg lenge med 4 dekk, den andre hvite på bilde brant av 46 hjul.. kjørestil og motor har nok litt å si Reset, Zeveren, volvobrage og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå