Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadlet alt til forrige bilen hos Schmiedmann, men etter å ha opplevd slett kundeservice og x-antall feilsendte deler, har jeg valgt Koed som hovedleverandør fra nå av :)

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gs litt dyre ja. Men svarer på tlf og god service. Ok hos koed og, men tok ca 10dg før delene kom. Men de dukket opp og alt var rett. Kostet meg 3000kr, 3800 hos gs for samme delene.

Skrevet

Nettsidene til både schmiedmann og Koed er jo lettere umulige å ha med å gjøre. Er sikker på at begge to taper store kundemasser på grunn av de fantastisk rotete, uproffe nettsidene og nettbutikkene de har.

Har gitt opp flere ganger å handle med de pga nettsidene.

Ender stort sett opp med gs bildeler, og selv om de har litt merkelig lagerstatus og leveranse så kan en i hvert fall navigere seg fram til delene og være sikker på at de delene en får opp i nettbutikken stemmer.

På schmiedmann kan en jo velge e34 deler og så ende opp på sider med E36 og andre modeller.

Håpløst.

Skrevet

Gs har bra nettsider, men av og til savner jeg mer informasjon ang div deler.

På det punktet er schmiedmann bedre, samt med div bilder av f.eks eksos potten montert osv.. (uansett boikotter jeg dem...men det har ikke noe med nettbutikken og gjør)

Koed mangler lagerstatus på delene slik GS har. Veldig kjekt og ha!

Servicen og pris på Koed overgår dei to andre etter MIN erfaring.

Skrevet

Nettsidene til koed er da kjempe-lettoppfattelige?

0 problem å finne frem der jeg hvertfall..Og skulle du ikke finne noe der, så ring og snakk med Geir eller Fredrik, fikk god service over telefon også :)

Skrevet

Tja... Jeg begynner å bygge litt erfaring nå...

Er på jakt etter en M5 fanger i plast.

Runden startet på ST-Import og fikk kjapt svar om at de ikke var inne men ventet nytt parti pga dårlig passform.

Skrev at de kunne sette meg på venteliste da det ikke var noe hast. Denne fikk jeg aldri bekreftet og har nå spurt om forventet leveringsdato...

GSbildeler:

Ingen erfaring enda, men brukte lang tid på å finne epostadressen. Trengte google til for å finne den.

Ser forresten også at GS har noe verksted, dersom de har det i Stavanger så vurderer jeg service og lakkering av fanger der og. Men e-post ble sendt idag så avventer svar på den biten.

Koed har jeg ikke testet enda, men de er faktisk de eneste av alle 3 som har lagt ut sitt ORGNR som pålagt.

Skrevet

Kun handlet hos GS, de er ikke så langt unna så hender at jeg tar svippturer innom. Enkelte deler kan være litt dyre, men kunderservicen er utmerket. Fikk mange nyttige tips til diverse som jeg lurte på. :-)

Skrevet
Tja... Jeg begynner å bygge litt erfaring nå...

Er på jakt etter en M5 fanger i plast.

Runden startet på ST-Import og fikk kjapt svar om at de ikke var inne men ventet nytt parti pga dårlig passform.

Skrev at de kunne sette meg på venteliste da det ikke var noe hast. Denne fikk jeg aldri bekreftet og har nå spurt om forventet leveringsdato...

GSbildeler:

Ingen erfaring enda, men brukte lang tid på å finne epostadressen. Trengte google til for å finne den.

Ser forresten også at GS har noe verksted, dersom de har det i Stavanger så vurderer jeg service og lakkering av fanger der og. Men e-post ble sendt idag så avventer svar på den biten.

Koed har jeg ikke testet enda, men de er faktisk de eneste av alle 3 som har lagt ut sitt ORGNR som pålagt.

Hei

Vi har M5 fronten på lager nå . 2800,-

men ang lakkverksted , det har vi ikke i Stavanger område, vi kan event anbefale deg noen om du ønsker det .

bare å ringe hvis du lurer på noe så skal jeg Hjelpe deg

:D

Hilsen Morgan

GS

Skrevet

Da kan jeg nok slå på tråden. Vil ha lykter også da :)

Bare drikke opp kaffen min, høre ferdig en nice sang på last.fm og gjøre ferdig noen arb.oppgaver. =)

Skrevet
Da kan jeg nok slå på tråden. Vil ha lykter også da :)

Bare drikke opp kaffen min, høre ferdig en nice sang på last.fm og gjøre ferdig noen arb.oppgaver. =)

Nice :) snakkes

Morgan

Skrevet

GS har hatt manisk panikk for å opplyse om mailadressene sine, frem til nå tror jeg?

De har iaf alltid hatt som "politikk" at du må bruke tlf eller fax(?) for å nå de.

Skrevet

Jeg har blitt behandlet bra hos alle tre, men har holdt meg til KOED i det siste da de er billigst. Et par ukers leveringstid, men det spiller forsåvidt ingen rolle. Jeg synes websiden til KOED er best faktisk, ettersom det står en del nyttige forklaringer der.

Skrevet
GS har hatt manisk panikk for å opplyse om mailadressene sine, frem til nå tror jeg?

De har iaf alltid hatt som "politikk" at du må bruke tlf eller fax(?) for å nå de.

Det kan se ut som de har det enda, jeg finner ivertfall ikke noen mailadresse på hjemmesidene deres.

En nettbutikk er noe man ofte besøker på kveldstid, og da er det greit å få sendt avgårde forespørsel med en gang.

Jeg sendte en mail til dem i september 2007, jeg har enda ikke fått svar. :lol:

Skrevet

Det kan se ut som de har det enda, jeg finner ivertfall ikke noen mailadresse på hjemmesidene deres.

En nettbutikk er noe man ofte besøker på kveldstid, og da er det greit å få sendt avgårde forespørsel med en gang.

Jeg sendte en mail til dem i september 2007, jeg har enda ikke fått svar. :lol:

Hei :)

det har vel lite med panikk å gjøre , men vi hadde det tidligere og vi endte opp med så mye mail at vi fikk problem med å svare raskt nok for kundene, å det er jo ikke noe god reklame det heller.

Fikk mye mail som kunne begynne slik :Har du dør til bilen min ?

Hmm ok , vi svarer hvordan bil har du ?

Svar : BMW så klart....

Osv.

Så de som virkelig trengte svar fort, fikk ikke svart fort nok og ble lite happy for det .

Da trur jeg nok det er lettere å ringe oss å spørre. :wink:

Ville jo ikke fått svar på kvelstid uansett .

Men hvis dere vil så kan dere spørre meg så skal j svare så fort j kan :) .

Men uansett , takker for feedback vi ønsker alltid å bli bedre.

mvh Morgan

GS

Skrevet

Fikk mye mail som kunne begynne slik :Har du dør til bilen min ?

Hmm ok , vi svarer hvordan bil har du ?

Svar : BMW så klart....

Osv.

Hehe.. Har noen sånne om dagen vi også... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...