Gå til innhold

solgt

E30TurboTouring
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1929656 Den står som solgt pga jeg har tatt den bort fra Autodb. Selges pga jeg har funnet meg en annen bil jeg bare MÅ ha,så første bud over 60000kr så går den. Bilen skal på eu nå i November og jeg har kjøpt inn noen av de delene jeg vet kommer på kontrollen. Bærearm og stabstag+bremserør bak.Dette er mye bil for pengene!!!!Kan godkjennes før salg men da blir prisen 75000kr Kan også byttes i sprek 3 serie da damen må ha seg en bil også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal på eu i November,men som jeg skrev i salgs posten så kan jeg levere den ferdig kodkjent. Bilen har 6 trinns kasse ja med short shift og clutch som var byttet for ca 6000 km siden. Teknisk sett er bilen meget bra, det som jeg vet om som er gale er en bærearm og stabstagene forran samt noen bremserør bak. Disse delene har jeg kjøpt men ikke byttet ennå. Ang. Interiør bilder så har jeg noen men de er for stor til at jeg får lagt dem ut(jeg er ikke noe flink med data ).Interiøret er sort elektrisk skinn som er så godt som støkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...