E30TurboTouring Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1929656 Den står som solgt pga jeg har tatt den bort fra Autodb. Selges pga jeg har funnet meg en annen bil jeg bare MÅ ha,så første bud over 60000kr så går den. Bilen skal på eu nå i November og jeg har kjøpt inn noen av de delene jeg vet kommer på kontrollen. Bærearm og stabstag+bremserør bak.Dette er mye bil for pengene!!!!Kan godkjennes før salg men da blir prisen 75000kr Kan også byttes i sprek 3 serie da damen må ha seg en bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Haster,er åpen for bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Interiørbilder? 6-trinns kasse? Eu-godkjent? Generell teknisk tilstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Bilen skal på eu i November,men som jeg skrev i salgs posten så kan jeg levere den ferdig kodkjent. Bilen har 6 trinns kasse ja med short shift og clutch som var byttet for ca 6000 km siden. Teknisk sett er bilen meget bra, det som jeg vet om som er gale er en bærearm og stabstagene forran samt noen bremserør bak. Disse delene har jeg kjøpt men ikke byttet ennå. Ang. Interiør bilder så har jeg noen men de er for stor til at jeg får lagt dem ut(jeg er ikke noe flink med data ).Interiøret er sort elektrisk skinn som er så godt som støkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom S Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Hei! intr.i bytte i denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELS Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 int i bytte mot denne? http://www.finn.no/finn/object?finnkode=15287423 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Hei jeg skal vurdere begge 2 så gir jeg en tilbakemelding om en dag eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Interessert i dyere bil i bytte? 98 mod 540 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Interessant... Hvit E34 og V8 smaker ja Mye rust el? Dører,Hjulbuer? Sportsskinn eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Interessant... Hvit E34 og V8 smaker ja Mye rust el? Dører,Hjulbuer?Sportsskinn eller?? Hei. Er ikke mye rust men er litt brunt nederst på dører og i framskjermene, ikke noe hull noen steder. Er ikke sportskinn desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hei, Hva slags m5 er diffen fra/hvilken utveksling er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Hei,Hva slags m5 er diffen fra/hvilken utveksling er det? Er ikke sikker på hvilken modell den kommer fra men er 3.91 utveksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Ok, hadde vel håpet at det var en fra m5 med sekstrinnskasse. Hva ligger du på i turtall/forbruk i rundt 100km/t? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Ok, hadde vel håpet at det var en fra m5 med sekstrinnskasse. Hva ligger du på i turtall/forbruk i rundt 100km/t? Husker ikke helt, da 6 giret ikke er mye ibruk med ca 2800 rpm tror jeg kanskje. Syntes hvertfall denne utvekslingen er konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg