Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må faktisk si at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte meg en E36 coupe, jeg ente opp med en 530d. Kan med hånden på hjerte si at jeg angrer, kan ikke si det varmer i hjerte når folk sier: Se der kommer han i pappas bil i dag å.. (er 21)

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det var vel ikke hvordan de går som er hovedpoenget mitt, men holdbarheten. Og den føler jeg er langt verre mht 318Is enn en I6, spesielt siden vi snakker om en 15 år gammel bil...

Men kan du backe det opp med noe eller er det bare følelser? :lol:

E36 318is er forøvrig ikke noe dumt valg det, men det er gamle biler så legg av litt til diverse småfiks. Bilene ble forøvrig bare bedre og bedre etterhvert så mulig det lønner seg å kjøpe en nyere modell.

Min 318is dro forøvrig ingen tøs, men det har vel noe med at jeg satt inni... :roll:

Skrevet
Det var vel ikke hvordan de går som er hovedpoenget mitt, men holdbarheten. Og den føler jeg er langt verre mht 318Is enn en I6, spesielt siden vi snakker om en 15 år gammel bil...

E36 318is er forøvrig ikke noe dumt valg det, men det er gamle biler så legg av litt til diverse småfiks. Bilene ble forøvrig bare bedre og bedre etterhvert så mulig det lønner seg å kjøpe en nyere modell.

Min 318is dro forøvrig ingen tøs, men det har vel noe med at jeg satt inni... :roll:

Hadde en kompis med en gul 318is, han hadde girkasse problemer, vi dro til autorisert BMW forhandler i Skien, der de sa at det var et problem med Is'en, de nevnte noe også mht motoren, det var hentet ut 140 hk, dengang var det mye, så de anså den ikke som den mest holdbare, utifra det de hadde sett.

Men jeg har aldri hatt en Is selv, eller vurdert det.

Jeg kan heller ikke komme på noen gode grunner til å kjøpe nettopp en coupe med denne motoren.

Men godt vi er forskjellige!

:wink:

Skrevet

Kravstor? :lol:

Skrevet
Hadde en kompis med en gul 318is, han hadde girkasse problemer, vi dro til autorisert BMW forhandler i Skien, der de sa at det var et problem med Is'en, de nevnte noe også mht motoren, det var hentet ut 140 hk, dengang var det mye, så de anså den ikke som den mest holdbare, utifra det de hadde sett.

Jeg har aldri hørt noe om girkasseproblemer på dem, men det er ikke dermed sagt at det ikke er et problem heller.

Litereffekten er enda høyere på S14 uten at det er en grunn til at folk ikke kjøper dem..

Skrevet
Okay, har lagt inn bud på 60 på denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null

men han har ikke svart enda, så da får jeg enten legge inn nytt bud eller finne en annen bil.

Den bilen til Fredrik Birkeland (den første) har han hatt ute en god stund, så tror han er keen på å selge.

Så ikke ille ut den :-) Eneste ville jeg ha byttet ut girstanga.. Til en vanlig istedet for et stempel-etterligning.

Skrevet

Så et bud på 50 er ikke en dårlig investering? Finnes mange gode ungdomsbiler der ute, men er fast bestemt på å skaffe meg en 318is! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...