tmice Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Det her må jo bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan bli tøft dette... Har planer om å registrere bil fort på nyåret, så vi får se.. Men det kommer plastskilter da Nå må vi begynne å lage oss skilt budsjett også. Se bare hva som hendte i Sverige.. Spent på hvor langt man kan lage det, og evt. små/store bokstaver. Derimot hadde jeg nok satt mer pris på om de høye herrer med fritidsproblemer innen endetarmvesenet hadde brukt energien sin på litt viktigere problemstillinger. Men mistforstå ikke, dette er en morsom ordning Synes jeg hører det på politiscanneren "Regnr Olav-Dan-Dan-Ivar-Stig har nettopp unnlatet å stoppe i trafikkontroll"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Håper de tar med æ-ø-å da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Håper de tar med æ-ø-å da. ØØØh, De håpe Æ Å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Håper de tar med æ-ø-å da. Har du fått i baksetet "Torbjørn H" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Merkelig at det kostet så lite dette her.... Har du fått i baksetet "Torbjørn H" Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Her er mitt personlige skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 "Det vil ikke bli åpnet for personlige registreringsskilt på kjøretøy fra neste år. [28.10.2008 12:45] Statens vegvesen holder på å utvikle et nytt system for opplysninger om kjøretøy. Dette systemet vil ha funksjoner som åpner for muligheten til å ha personlige registreringsskilt, men Statens vegvesen har ikke vurdert å innføre slike skilt." ref. Statens Vegvesen http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=SVVartikkel&cid=1224497292943&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelMedRelatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ang skilt så har jeg tenkt å bestille nye pga jeg har den eldste typen... Vente på plast eller gå for aluminium mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 SATAN666 Jaja, dette trur jeg man fort går lei av. Som Fredrik nevner tidligere, så veit alle om bilen din på godt og vondt. Politiet legger iallefall merke til deg med ett slikt skilt. Var det ikke endel folk her inne som ble stoppa ti ganger i uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Synes jeg hører det på politiscanneren "Regnr Olav-Dan-Dan-Ivar-Stig har nettopp unnlatet å stoppe i trafikkontroll"... Tror heller de sier "Omega-Delta-Delta-Indigo-Sierra" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 SATAN666 Jaja, dette trur jeg man fort går lei av. Som Fredrik nevner tidligere, så veit alle om bilen din på godt og vondt. Politiet legger iallefall merke til deg med ett slikt skilt. Var det ikke endel folk her inne som ble stoppa ti ganger i uka? Så lenge alle vet om bilen din på "godt" er det jo ikke noe å frykte folk som leker katt og mus med politiet har jo som regel noe å skjule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snadder Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Tror jaggu jeg ville hatt på SNADDER jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Synes jeg hører det på politiscanneren "Regnr Olav-Dan-Dan-Ivar-Stig har nettopp unnlatet å stoppe i trafikkontroll"... Tror heller de sier "Omega-Delta-Delta-Indigo-Sierra" "Oscar-Delta-Delta-India-Sierra" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå