Gå til innhold

Personlige bilskilt, endelig en realitet.!?

Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan bli tøft dette... Har planer om å registrere bil fort på nyåret, så vi får se.. Men det kommer plastskilter da :x Nå må vi begynne å lage oss skilt budsjett også. Se bare hva som hendte i Sverige..

Spent på hvor langt man kan lage det, og evt. små/store bokstaver.

Derimot hadde jeg nok satt mer pris på om de høye herrer med fritidsproblemer innen endetarmvesenet hadde brukt energien sin på litt viktigere problemstillinger. Men mistforstå ikke, dette er en morsom ordning :D

Synes jeg hører det på politiscanneren "Regnr Olav-Dan-Dan-Ivar-Stig har nettopp unnlatet å stoppe i trafikkontroll"... :lol:

ljmnx83ngoech25vki0f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det vil ikke bli åpnet for personlige registreringsskilt på kjøretøy fra neste år. [28.10.2008 12:45]

Statens vegvesen holder på å utvikle et nytt system for opplysninger om kjøretøy. Dette systemet vil ha funksjoner som åpner for muligheten til å ha personlige registreringsskilt, men Statens vegvesen har ikke vurdert å innføre slike skilt."

ref. Statens Vegvesen http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=SVVartikkel&cid=1224497292943&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelMedRelatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SATAN666 :twisted:

Jaja, dette trur jeg man fort går lei av. Som Fredrik nevner tidligere, så veit alle om bilen din på godt og vondt.

Politiet legger iallefall merke til deg med ett slikt skilt. Var det ikke endel folk her inne som ble stoppa ti ganger i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SATAN666 :twisted:

Jaja, dette trur jeg man fort går lei av. Som Fredrik nevner tidligere, så veit alle om bilen din på godt og vondt.

Politiet legger iallefall merke til deg med ett slikt skilt. Var det ikke endel folk her inne som ble stoppa ti ganger i uka?

Så lenge alle vet om bilen din på "godt" er det jo ikke noe å frykte :) folk som leker katt og mus med politiet har jo som regel noe å skjule :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...