Ron Jeremy Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Kom over denne, og hvis jeg ikke ser veldig feil, kan det se ut som om denne karen hadde to M fronter, og tenkte som så, hvorfor ikke ta en bak også.... Resultatet er vel.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Interresant ccm også på denne, ferdig stylet er den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 øsj. chrome speiler, lykter, wtf er det som skjer med bakfangeren ? haha.. ellers greit med fargen riktige baklykter, hvite blinkers i skjermene, bakrute senker og spioleren.. flekke av bakfanger lykter speiler og noen nye hjul så er den jo fin. jævlig stiv i pris da men ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Er jo faktisk ikke det værste jeg har sett. Men prisen var relativt stiv. Ikke minst kreativ plass til skiltet bak : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 likte ikke denne heller jeg.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Heldigvis så har vi forskjellige smak. Liker tinger mest mulig orginalt jeg da, men om man nå ska sette på andre tinger må man jo se etter deler som passer, og ikke noe som overhodet ikke står i stil med resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 ikke pent, er vel seidl dette. Er ikke umulig å få det til å se bra ut om det blir gjort på riktig måte. anders87 sin 4-dørs har vel samme fangerne Men dette var forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Ingen tvil om at folk i detta landet har forskjellig smak på hva som er fint på en BMW å ikke Den første der har en pris som ikke ligner grisen Kommer nok alltid til å være di som styler BMW`er slik som disse er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Samuraistyling hører hjemme på Hiroshimaknallerter, det er nå min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 hmm. er det ikke en egen tråd for slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Jævlig bra gjort jonny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 stakkar gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 likte ikke denne heller jeg.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Vis de vil ha en HONDA hvorfor kjøper ikke de en da?? Ødelegger bmw på denne måten... en skam... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Off, dette likte jeg ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 HONDA ja;) hehe.. grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 den første der er vel "seidl V style" bakfanger. fås til E30 også. ser fælt ut der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå