Gå til innhold

Milhouse sin e-92. Update 20.02: Lakkerte baklykter og grill

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

Da har endelig min nye bil kommet. Det tok faktisk bare 1 mnd! Har nå kjørt den fra oslo til skien og er kjempe fornøyd. Er dog ikke liker "fornøyd" med fargevalget. Faen lærer jeg aldri... Men jeg er jo fornøyd fordet, men hvorfor skal den bli så skitten.

Møtte forresten en 320d e-90 nf 327** sparkling graphite som lekte seg på veien fra Siljan til Skien sentrum. Hyggelig!

Bilder av bilen, med transportklosser, så den er noe høy!

melhus023.jpg

melhus025.jpg

melhus022.jpg

Vinterdekken ble ganske strukket, men ser helt greit ut.

melhus020.jpg

melhus018.jpg

10mm spacere må på!

melhus026.jpg

Med tanke på planer så er de mange, men pengen stopper det ganske greit! Så vi får se hva som skjer og om det blir bedre tider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med flott bil! - Men vi er ganske mange som kan si "Hva var det jeg sa?" ang. fargevalget ditt!

Hva var forresten grunnen til at du hadde en Lexus IS220D i bare 3 dager? Motoren? Har prøvd IS250i og synes den var en kjempebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil! - Men vi er ganske mange som kan si "Hva var det jeg sa?" ang. fargevalget ditt!

Hva var forresten grunnen til at du hadde en Lexus IS220D i bare 3 dager? Motoren? Har prøvd IS250i og synes den var en kjempebil.

Med tanke på fargevalget så er jeg enig og uenig. Er ett helvete nå, men blir bra på sommern.

Jeg jobber med BMW så jeg solgt porschen for å kjøre BMW igjen. Lexusen fikk jeg i innbytte og solgt videre med en gang. Hadde ingen planer om å beholde den selv og den var 99% sikkert forhåndssolgt til en oppkjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, lekkert!

Savner min E90 når jeg ser denne, E39 er en fryktelig gammel bil ifh, både kjøremessig og utseendemessig.

Så du bor i skien altså, aha, da kan det jo hende at jeg får se denne herligheten her tid og ofte da jo, slett ikke dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et nydelig stykke E92 8) . Hvorfor ikke fornøyd med fargen?

Forøvrig et tøft vintersko sett :) .

@S.Arnesen: Transportklosser blir vel montert for å gjøre bilen stivere og heve den ved transport.

jeg er fornøyd men den blir SKITTEN!! Angående hjulene så er de helt greie! Synes ikke de er kjempe kule men funker. Har lyst på stjerneeker 230 på sommer, men vi får se hva som skjer med mine mange planer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, lekkert!

Savner min E90 når jeg ser denne, E39 er en fryktelig gammel bil ifh, både kjøremessig og utseendemessig.

Så du bor i skien altså, aha, da kan det jo hende at jeg får se denne herligheten her tid og ofte da jo, slett ikke dumt!

det er faktisk vesentlig bedre kjørekomfor og respons i denne enn i den 2007 touringen jeg hadde. Selv med 19 på vinter.

Jeg bor ikke i skien, men svigers gjør det så jeg er innom der i ny og ned. Skal ikke se bort i fra at vi møtes der en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk vesentlig bedre kjørekomfor og respons i denne enn i den 2007 touringen jeg hadde. Selv med 19 på vinter.

Jeg bor ikke i skien, men svigers gjør det så jeg er innom der i ny og ned. Skal ikke se bort i fra at vi møtes der en gang

Hm , interresant, sikkert noe med faceliften å gjøre antar jeg?

Ventnålitt, E92 har ikke fått facelift ennå eller?!?

Får sjekke ut det punktet der en dag.

Svigers er i Skien, sånn og forstå hehe.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...